MihaiT11 Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 Username: MihaiT11 Nume gamemode: bugged, varianta bigzone modulara Creator (sau editor): Creatorul cred ca este Darkness, iar eu, editorul. Poze/Video în care prezinți modul de joc: Toata lumea stie cum arata serverul bugged. Link Virustotal: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Link download: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Alte precizări Salutare!Vreau sa impartasesc cu voi, un gamemode bigzone, editat de catre mine. ( seamana mai mult cu gamemode-ul bugged de acum un an si jumatate cred) Am incercat sa copiez serverul blue.bugged.ro, dar m-am plictisit si am decis ca nu merita sa fac o copie si sa fac ceva original, avand in vedere ca sunt incepator in acest domeniu, cred ca e destul de mult ce am putut sa fac, si fara ajutorul cuiva, daca am avut o eroare, am cautat pe google si am incercat sa o rezolv. Postez doar varianta modulara a acestui gamemode, nu si pe cea simpla, deoarece multi il vor putea deschide. Nu e cine stie ce gamemode, e un bigzone, il cumparasem mai demult de la cineva, un baiat PiMp zis si Alex Oconasu. Nu am scris in gamemode toate update-urile. Factiuni: 14(de ce 14?Voiam sa le fac si pe celalalte, dar am zis ca le fac intr-o versiune mai noua si nu le-am mai facut :)) Joburi: cele basic, din gamemode-ul bigzone abc12345, Stix and kidn3bun 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MihaiT11 Posted December 2, 2020 Author Share Posted December 2, 2020 Acei 2 virusi, cred ca is de la fisierele .exe (samp-serve.exe) cred, eu nu stiu daca am virusi in laptop, in fine, nu vreau sa va dau virusi :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaDacKu Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 hide MihaiT11 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...