Jump to content

[REZOLVAT] [Problema] Factions vehicles


szIonut
 Share

Recommended Posts

Ideea e că tu ai vehiclefvsfaction[car], iar tu faci asta la fiecare mașină.

Din câte știu eu, în programare, o variabilă care nu are atribuită o valoare, poate lua valoarea 0 sau 1.

O mașină de civil nu are atribuită o valoare și cred că asta e problema.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Gabi23 a spus:

Ideea e că tu ai vehiclefvsfaction[car], iar tu faci asta la fiecare mașină.

Din câte știu eu, în programare, o variabilă care nu are atribuită o valoare, poate lua valoarea 0 sau 1.

O mașină de civil nu are atribuită o valoare și cred că asta e problema.

Cel mai probabil, am incercat mai multe dar aceasi chestie.

Link to comment
Share on other sites

Haide să modificăm acea verificare pe Cop.

Modifică codul selectat de tine cu:

 

p.s: este pe moment pentru a verifică dacă e de la funcția respectivă

        new car = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(vehicle >= 130 && vehicle <= 135) {
            if(GetPVarInt(playerid, "InLesson") == -1) return SCM(playerid, COLOR_GREY, "Nu ai o lectie activa!"), SlapPlayer(playerid);
        }
        if(vehicleFvsFaction[vehicle] == 1 || vehicleFvsFaction[vehicle] == 2 || vehicleFvsFaction[vehicle] == 3) {
        if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 0) {
                SCM(playerid, -1, "Nu faci parte din aceasta factiune.");
                SlapPlayer(playerid);              
            }
            else if(vehicleFvsRank[car] > PlayerInfo[playerid][pRank]) {
                format(string, sizeof(string), "Ai nevoie de rank %d pentru a lua acest vehicul.", vehicleFvsRank[car]);
                SCM(playerid, COLOR_GREY, string);
                SlapPlayer(playerid);
            }
            else if(OnDuty[playerid] == 0 && IsACop(playerid) && PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 8 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 12 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 13) {
                SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Nu poti folosi vehiculele factiunii daca nu esti la datorie!");
                SlapPlayer(playerid);
                return 1;
            }
        }
        else if(vehicleFvsFaction[car] != PlayerInfo[playerid][pMember] && vehicleFvsFaction[car] != 0) {
            SCM(playerid, -1, "Nu faci parte din aceasta factiune.");
            SlapPlayer(playerid);
        }
        else {
            if(OnDuty[playerid] == 0 && IsACop(playerid) && Copcar2(car)) {
                SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Nu poti folosi vehiculele factiunii daca nu esti la datorie!");
                SlapPlayer(playerid);
                return 1;
            }          
            if(vehicleFvsRank[car] > PlayerInfo[playerid][pRank]) {
                format(string, sizeof(string), "Ai nevoie de rank %d pentru a lua acest vehicul.", vehicleFvsRank[car]);
                SCM(playerid, COLOR_GREY, string);
                SlapPlayer(playerid);
            }
        }

 

Edited by Jahen

Discord: Jahen#4481

Link to comment
Share on other sites

Acum 35 minute, Jahen a spus:

Haide să modificăm acea verificare pe Cop.

Modifică codul selectat de tine cu:

 

p.s: este pe moment pentru a verifică dacă e de la funcția respectivă

new car = GetPlayerVehicleID(playerid); if(vehicle >= 130 && vehicle <= 135) { if(GetPVarInt(playerid, "InLesson") == -1) return SCM(playerid, COLOR_GREY, "Nu ai o lectie activa!"), SlapPlayer(playerid); } if(vehicleFvsFaction[vehicle] == 1 || vehicleFvsFaction[vehicle] == 2 || vehicleFvsFaction[vehicle] == 3) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 0) { SCM(playerid, -1, "Nu faci parte din aceasta factiune."); SlapPlayer(playerid); } else if(vehicleFvsRank[car] > PlayerInfo[playerid][pRank]) { format(string, sizeof(string), "Ai nevoie de rank %d pentru a lua acest vehicul.", vehicleFvsRank[car]); SCM(playerid, COLOR_GREY, string); SlapPlayer(playerid); } else if(OnDuty[playerid] == 0 && IsACop(playerid) && PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 8 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 12 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 13) { SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Nu poti folosi vehiculele factiunii daca nu esti la datorie!"); SlapPlayer(playerid); return 1; } } else if(vehicleFvsFaction[car] != PlayerInfo[playerid][pMember] && vehicleFvsFaction[car] != 0) { SCM(playerid, -1, "Nu faci parte din aceasta factiune."); SlapPlayer(playerid); } else { if(OnDuty[playerid] == 0 && IsACop(playerid) && Copcar2(car)) { SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Nu poti folosi vehiculele factiunii daca nu esti la datorie!"); SlapPlayer(playerid); return 1; } if(vehicleFvsRank[car] > PlayerInfo[playerid][pRank]) { format(string, sizeof(string), "Ai nevoie de rank %d pentru a lua acest vehicul.", vehicleFvsRank[car]); SCM(playerid, COLOR_GREY, string); SlapPlayer(playerid); } }


        new car = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(vehicle >= 130 && vehicle <= 135) {
            if(GetPVarInt(playerid, "InLesson") == -1) return SCM(playerid, COLOR_GREY, "Nu ai o lectie activa!"), SlapPlayer(playerid);
        }
        if(vehicleFvsFaction[vehicle] == 1 || vehicleFvsFaction[vehicle] == 2 || vehicleFvsFaction[vehicle] == 3) {
        if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 0) {
                SCM(playerid, -1, "Nu faci parte din aceasta factiune.");
                SlapPlayer(playerid);              
            }
            else if(vehicleFvsRank[car] > PlayerInfo[playerid][pRank]) {
                format(string, sizeof(string), "Ai nevoie de rank %d pentru a lua acest vehicul.", vehicleFvsRank[car]);
                SCM(playerid, COLOR_GREY, string);
                SlapPlayer(playerid);
            }
            else if(OnDuty[playerid] == 0 && IsACop(playerid) && PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 8 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 12 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 13) {
                SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Nu poti folosi vehiculele factiunii daca nu esti la datorie!");
                SlapPlayer(playerid);
                return 1;
            }
        }
        else if(vehicleFvsFaction[car] != PlayerInfo[playerid][pMember] && vehicleFvsFaction[car] != 0) {
            SCM(playerid, -1, "Nu faci parte din aceasta factiune.");
            SlapPlayer(playerid);
        }
        else {
            if(OnDuty[playerid] == 0 && IsACop(playerid) && Copcar2(car)) {
                SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Nu poti folosi vehiculele factiunii daca nu esti la datorie!");
                SlapPlayer(playerid);
                return 1;
            }          
            if(vehicleFvsRank[car] > PlayerInfo[playerid][pRank]) {
                format(string, sizeof(string), "Ai nevoie de rank %d pentru a lua acest vehicul.", vehicleFvsRank[car]);
                SCM(playerid, COLOR_GREY, string);
                SlapPlayer(playerid);
            }
        }

 

Mda, la fel.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...