Jump to content

[REZOLVAT] Problema sistem timer war


Cosmin1996
 Share

Recommended Posts

Username: Cosmin1996
Problema întălnită: in timp ul war ului
Detalii despre problemă: Cand 2 mafii da war apare timer la toti jucatorii de pe server.
Ce ai încercat să faci înainte să postezi?: Sa caut problema/
Cod sursă (recomandat pastebin.com): O sa pun ce mi se cere.
Alte detalii: Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Cosmin1996 said:

Username: Cosmin1996
Problema întălnită: in timp ul war ului
Detalii despre problemă: Cand 2 mafii da war apare timer la toti jucatorii de pe server.
Ce ai încercat să faci înainte să postezi?: Sa caut problema/
Cod sursă (recomandat pastebin.com): O sa pun ce mi se cere.
Alte detalii: Multumesc!

Arata-ne codul unde se afiseaza textdraw-ul WARTIME: X

Textdraw-ul se afiseaza mereu  sau doar in momentul in care se da war ?  Daca se afiseaza mereu fa o functie care sa incarce textdraw-urile de la war separat fata de alte textdraw-uri, totusi lasa-ne codul sa ne dam seama de circumstantele in care isi face aparitia.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Wildo a spus:

Arata-ne codul unde se afiseaza textdraw-ul WARTIME: X

Textdraw-ul se afiseaza mereu  sau doar in momentul in care se da war ?  Daca se afiseaza mereu fa o functie care sa incarce textdraw-urile de la war separat fata de alte textdraw-uri, totusi lasa-ne codul sa ne dam seama de circumstantele in care isi face aparitia.

Wildo mereu saritor si activ iti multumim ca ne ajuti

Revenim la problema se afiseaza doar cand se da war

for( new i = 1; i < sizeof Turfs; i++ ) {
        attackers = WarInfo[ i ][ wAttacker ]; defenders = WarInfo[ i ][ wFaction ];
        if( WarInfo[ i ][ wTime ] > 0 ) {
            WarInfo[ i ][ wTime ] --;
            foreach(new x : Player) { if( playerVariables[ x ][ pMember ] == attackers || playerVariables[ x ][ pMember ] == defenders ) format(string,sizeof(string),"~w~TURF TIMER: ~h~~y~%s",CalculeazaTimp2(WarInfo[wTime])); PlayerTextDrawSetString(x, TimeLeftWar1[x], string); PlayerTextDrawShow( x, TimeLeftWar1[ x ] ); }
            if( WarInfo[ i ][ wTime ] == 1 ) {
                atscore = WarScoreF[ attackers ][ i ]; defscore = WarScoreF[ defenders ][ i ];
                foreach(new x : Player) { if( playerVariables[ x ][ pMember ] == attackers || playerVariables[ x ][ pMember ] == defenders ) GangZoneStopFlashForPlayer( x, Turfs[ i ] ); }
                if( atscore > defscore ) winner = 1;
                else winner = 2;
                if( atscore == defscore || atscore < defscore) winner = 2;
                switch(winner) {
                    case 1: TurfInfo[ i ][ zOwned ] = WarInfo[ i ][ wAttacker ];
                    case 2: TurfInfo[ i ][ zOwned ] = WarInfo[ i ][ wFaction ];
                }
                foreach(new x : Player) {
                    if(TurfsDisp[x] == 1) {
                        if(TurfInfo[zOwned] == 4) GangZoneShowForPlayerEx(x, Turfs, 0x18EBD6C8); //Los Aztecas  
                        if(TurfInfo[zOwned] == 5) GangZoneShowForPlayerEx(x, Turfs, 0x40863CAA); //Grove Street
                        if(TurfInfo[zOwned] == 6) GangZoneShowForPlayerEx(x, Turfs, 0xFFAE00C8); //Los Vagos
                        if(TurfInfo[zOwned] == 10) GangZoneShowForPlayerEx(x, Turfs, 0xBD1CDEC8); //Ballas
                    }
                }

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...