Jump to content

[REZOLVAT] Problemă progress bar.


Alpheus
 Share

Recommended Posts

Username: Alpheus
Problema întălnită: Am făcut un progress bar si daca am mai multa experienta decat am nevoie, trece progress bar-ul peste 100%, as vrea sa se opreasca la 100% indiferent de experienta.
Detalii despre problemă: -
Ce ai încercat să faci înainte să postezi?: Nimic, nu am nici o idee doecamdată. 
Cod sursă (recomandat pastebin.com) : https://pastebin.com/0xHz3dYj
Alte detalii: Mulţumesc 😄

Link to comment
Share on other sites

Era inspirat dintr-un gamemode, nu mai stiu care.

Ceva cu 'gamemode 500 lei' parcă. Totul a fost luat cum era si dincolo, ce poate fi?

9 hours ago, Dennis12 said:

Nu cred ca l-ai facut tu, cred ca l-a facut unu' Dennis12 ..  🙂

In fine, cred ca nu ai implementat bine sistemul meu, problema nu e de la updateProgress (apropo, ai schimbat si numele la functie 🙂 ). 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Retired
Acum 3 minute, Alpheus a spus:

Era inspirat dintr-un gamemode, nu mai stiu care.

Ceva cu 'gamemode 500 lei' parcă. Totul a fost luat cum era si dincolo, ce poate fi?

 

Daca nu ai schimbat numele functiei aleia, mai e una pe langa ce ai aratat tu, updateLevelPrpgress daca nu ma insel pe care o folosesti cand primeste experienta jucatoru sau giveExp am denumjt-o parca, aia verifica daca ai experienta >= cu cat ai nevoie pentru level up(daca ai 100%) si se reseteaza, cred ca nu te-ai folosit de ea ca sa se reseteze fix cand ai 100%. 

Link to comment
Share on other sites

function UpdateProgress(const playerid) {
    new
        szStr[64],
        exp = PlayerInfo[playerid][pLevel]*levelexp,
        Float: textdrawProcent = (267 + PlayerInfo[playerid][pExp] * 100 / exp);

    format(szStr,sizeof szStr,"_LEVEL %d (%d%s)", PlayerInfo[playerid][pLevel], (PlayerInfo[playerid][pExp] * 100 / exp),"%");
    PlayerTextDrawSetString(playerid, LevelTD[playerid][0], szStr);
    PlayerTextDrawShow(playerid, LevelTD[playerid][0]), PlayerTextDrawShow(playerid, LevelTD[playerid][1]);

    PlayerTextDrawTextSize(playerid, LevelTD[playerid][2], textdrawProcent, 0.000000);
    PlayerTextDrawHide(playerid, LevelTD[playerid][2]), PlayerTextDrawShow(playerid, LevelTD[playerid][2]);
    return 1;
}

 

mai modifica cate una alta de aici 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...