Jump to content

[REZOLVAT] problema factiune paramedic #& fireman


Nigga
 Share

Recommended Posts

Username:
Problema întălnită: am gamemode ul burned si pe strada am niste focuri aprinse, cum le pot sterge si de unde, ca nu gasesc nicaieri
Detalii despre problemă:
Ce ai încercat să faci înainte să postezi?:
Cod sursă (recomandat pastebin.com) :
Alte detalii:

Link to comment
Share on other sites

am gasit doar in gm asta

 

function CreateFire(Float:x, Float:y, Float:z) {
    new slot = GetFlameSlot();
    if(slot == -1) {return slot;}
    Flame[slot][Flame_Exists] = 1;
    Flame[slot][Flame_pos][0] = x;
    Flame[slot][Flame_pos][1] = y;
    Flame[slot][Flame_pos][2] = z - Z_DIFFERENCE;
    Flame[slot][Flame_id] = CreateObject(18689, Flame[slot][Flame_pos][0], Flame[slot][Flame_pos][1], Flame[slot][Flame_pos][2], 0.0, 0.0, 0.0);
    for(new i; i < 5; i++) Flame[slot][Smoke] = -1;
    return slot;
}

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Nigga said:

am gasit doar in gm asta

 

function CreateFire(Float:x, Float:y, Float:z) {
    new slot = GetFlameSlot();
    if(slot == -1) {return slot;}
    Flame[slot][Flame_Exists] = 1;
    Flame[slot][Flame_pos][0] = x;
    Flame[slot][Flame_pos][1] = y;
    Flame[slot][Flame_pos][2] = z - Z_DIFFERENCE;
    Flame[slot][Flame_id] = CreateObject(18689, Flame[slot][Flame_pos][0], Flame[slot][Flame_pos][1], Flame[slot][Flame_pos][2], 0.0, 0.0, 0.0);
    for(new i; i < 5; i++) Flame[slot][Smoke] = -1;
    return slot;
}

Dacă vrei să ștergi focurile, șterge această funcție și tot ce e legat e CreateFire.

Link to comment
Share on other sites

Teoretic, acele incendii sunt gândite pentru facțiunile respective, pentru a se face raport, etc.

 

Dacă dorești să le scoți, șterge următoarele:

function CreateFire(Float:x, Float:y, Float:z) {
	new slot = GetFlameSlot();
	if(slot == -1) {return slot;}
	Flame[slot][Flame_Exists] = 1;
	Flame[slot][Flame_pos][0] = x;
	Flame[slot][Flame_pos][1] = y;
	Flame[slot][Flame_pos][2] = z - Z_DIFFERENCE;
	Flame[slot][Flame_id] = CreateObject(18689, Flame[slot][Flame_pos][0], Flame[slot][Flame_pos][1], Flame[slot][Flame_pos][2], 0.0, 0.0, 0.0);
	for(new i; i < 5; i++) Flame[slot][Smoke][i] = -1;
	return slot;
}

Toate cazurile de la:

	switch(rand) {
		case 1: {
			SendFactionMessage(13, COLOR_LIGHTBLUE, "**(( Fireman Dispatch: Catre toate unitatile! Un nou incendiu a izbucnit in zona Dealership. ))**");
			CreateFire(1447.33362, -2270.97876, 13.53329);

 

Edited by LeonardAdv

Discord: Jahen#4481

Link to comment
Share on other sites

Urmeaza exemplu-ul dat de Leonard, insa mai sunt anumite focuri puse aiurea pe server in include / systems.inc (cauta pe net id-urile la focuri gen 

18689 , 
18690

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...