Jump to content

[REZOLVAT] Cum pot sa pun sunet pe vehicul normal.


TSN
 Share

Recommended Posts

Intrebare: Cum as putea sa pun sunet de sirena pe un vehicul normal? Problema este ca eu detin vehicule-le in DB de la factiuni, nu le am cu CreateVehicle.
Ai încercat să faci ceva înainte să postezi?: Nimic.

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett

Link to comment
Share on other sites

Pentru a avea "sunet de sirena" pe un vehicul normal te folosesti de functia CreateVehicle: https://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle

Functia "default", nemodificata:

CreateVehicle(vehicletype, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotation, color1, color2, respawn_delay, addsiren=0);

Daca observi ultimul parametru este "addsiren=0". Asta inseamna ca vehiculul creeat nu va avea "sunet de sirena".

Fara sirena (1): CreateVehicle(411, 613.7783, -2.9987, 1000.5500, 75.7200, 205, 222, -1); // acelasi lucru cu Fara sirena (2)
Fara sirena (2): CreateVehicle(411, 613.7783, -2.9987, 1000.5500, 75.7200, 205, 222, -1, 0); // acelasi lucru cu Fara sirena (1)
Cu sirena: CreateVehicle(411, 613.7783, -2.9987, 1000.5500, 75.7200, 205, 222, -1, 1);

Explicatie 'Fara sirena(1)':
// 411 - modelul vehiculului
// 613.7783 - pozitia X a vehicului 
// -2.9987 - pozitia Y a vehicului 
// 1000.5500 - pozitia Z a vehicului  
// 75.7200 - rotatia vehicului  
// 205 - prima culoare a vehiculului
// 222 - a doua culoare vehiculului 
// -1 - timpul in care se respawneaza vehiculul, daca pui 60 masina se va respawna in 60 secunde de la creearea ei, iar daca e -1 nu se va mai respawna
// in cazu asta dupa cum e "definita" functia CreateVehicle(uita-te mai sus) "addsiren=0" ceea ce inseamna ca nu va exista sirena pe vehiculul creeat.

Explicatie 'Fara sirena(2)':
// acelasi lucru ca si la explicatia de mai sus doar ca, daca vezi am mai adaugat inca o valoare dupa '-1' si anume valoarea '0' care reprezinta parametrul "addsiren", si cu/si fara ultimul element care este '0' vehiculul creeat nu va avea sirena. 

Explicatie "Cu sirena":
// acelasi lucru cu explicatia de mai sus(a doua) doar ca, daca vrei sa ai sirena pe vehiculul creeat trebuie sa pui pui valoarea '1' la ultimul parametru("addsiren").
ATENTIE: Daca vrei sirena trebuie sa pui intotdeauna valoarea '1' la ultimul parametru.

Sper ca ai inteles, ti-am explicat functia mura in gura ????

Link to comment
Share on other sites

Acum 18 minute, DiBlaine a spus:

Pentru a avea "sunet de sirena" pe un vehicul normal te folosesti de functia CreateVehicle: https://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle

Functia "default", nemodificata:


CreateVehicle(vehicletype, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotation, color1, color2, respawn_delay, addsiren=0);

Daca observi ultimul parametru este "addsiren=0". Asta inseamna ca vehiculul creeat nu va avea "sunet de sirena".


Fara sirena (1): CreateVehicle(411, 613.7783, -2.9987, 1000.5500, 75.7200, 205, 222, -1); // acelasi lucru cu Fara sirena (2)
Fara sirena (2): CreateVehicle(411, 613.7783, -2.9987, 1000.5500, 75.7200, 205, 222, -1, 0); // acelasi lucru cu Fara sirena (1)
Cu sirena: CreateVehicle(411, 613.7783, -2.9987, 1000.5500, 75.7200, 205, 222, -1, 1);

Explicatie 'Fara sirena(1)':
// 411 - modelul vehiculului
// 613.7783 - pozitia X a vehicului 
// -2.9987 - pozitia Y a vehicului 
// 1000.5500 - pozitia Z a vehicului  
// 75.7200 - rotatia vehicului  
// 205 - prima culoare a vehiculului
// 222 - a doua culoare vehiculului 
// -1 - timpul in care se respawneaza vehiculul, daca pui 60 masina se va respawna in 60 secunde de la creearea ei, iar daca e -1 nu se va mai respawna
// in cazu asta dupa cum e "definita" functia CreateVehicle(uita-te mai sus) "addsiren=0" ceea ce inseamna ca nu va exista sirena pe vehiculul creeat.

Explicatie 'Fara sirena(2)':
// acelasi lucru ca si la explicatia de mai sus doar ca, daca vezi am mai adaugat inca o valoare dupa '-1' si anume valoarea '0' care reprezinta parametrul "addsiren", si cu/si fara ultimul element care este '0' vehiculul creeat nu va avea sirena. 

Explicatie "Cu sirena":
// acelasi lucru cu explicatia de mai sus(a doua) doar ca, daca vrei sa ai sirena pe vehiculul creeat trebuie sa pui pui valoarea '1' la ultimul parametru("addsiren").
ATENTIE: Daca vrei sirena trebuie sa pui intotdeauna valoarea '1' la ultimul parametru.

Sper ca ai inteles, ti-am explicat functia mura in gura ????

Multumesc, am dat +1 la amandoi. Stiam si eu cum era ca am citit pe wiki, insa problema la mine era ca toate vehicule-le sunt in DB si nu cu createvehicle, dar am facut o comanda separat si a mers, multumesc.

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett

Link to comment
Share on other sites

Sau poti face o verificare la incarcarea vehiculelor din baza de date, verifici modelul masinii si factiunea, uite un exemplu:

if(MasinaInfo[i][mFactiune] == 1 && MasinaInfo[i][mModel] == 411) CreateVehicle(model, X, Y, Z, Angle, color1, color2, -1, 1);
else CreateVehicle(model, X, Y, Z, Angle, color1, color2, -1);

// Asta e un exemplu, care pune sirena pe Infernusurile primei factiuni(de obicei factiunea cu id-ul 1 este LSPD).
// MasinaInfo[i][mFactiune] si MasinaInfo[i][mModel] trebuie sa le inlocuiesti dupa cum ai tu in gamemode.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DiBlaine said:

Sau poti face o verificare la incarcarea vehiculelor din baza de date, verifici modelul masinii si factiunea, uite un exemplu:


if(MasinaInfo[i][mFactiune] == 1 && MasinaInfo[i][mModel] == 411) CreateVehicle(model, X, Y, Z, Angle, color1, color2, -1, 1);
else CreateVehicle(model, X, Y, Z, Angle, color1, color2, -1);

// Asta e un exemplu, care pune sirena pe Infernusurile primei factiuni(de obicei factiunea cu id-ul 1 este LSPD).
// MasinaInfo[i][mFactiune] si MasinaInfo[i][mModel] trebuie sa le inlocuiesti dupa cum ai tu in gamemode.

 

Cum drq ai atata rabdare sa le dai asa mura-n gura nu inteleg... =))) rar unu ca tn.. bv

 

 

9KTP2ey.png

 

 

 

KuMvnHk.png

Sunt de moda veche | Inca mai cred in respect ????

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Dani3l. said:

Cum drq ai atata rabdare sa le dai asa mura-n gura nu inteleg... =))) rar unu ca tn.. bv

mai bn /createvehicle dq )))

 

 

                                                                       DBl3p.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...