Jump to content

[REZOLVAT] Cum pot sa creez acest mini-sistem


PinDer
 Share

Recommended Posts

  • Administrator

Pai, cand un jucator da /report, sau /n, contorizezi report-ul sau n-ul intr-o variabila globala unde o actionezi la un timer de 1 secunda.

 

Exemplu:

Faci 2 variabile  globale:

new 
	reports,
	newbies;

 

Variabilele globale le initializezi la OnGamemodeInit cu 0

public OnGameModeInit( )
{
	reports = 0;
	newbies = 0;
	return true;
}

 

La comenzile de report si newbie pui:

YCMD:report( playerid, params[], help )
{
	SCM( playerid, -1, "Reportul tau a fost trimis catre administratori!" );
	reports ++; // aici aduni reporturile
	return true;
}	
	
YCMD:/n( playerid, params[], help )
{
	SCM( playerid, -1, "Intrebarea ta a fost trimisa catre administratori!" );
	newbies ++; // aici aduni intrebarile pe /n
	return true;
}	
	

 

Iar acum la un timer de 1 secunda verifici:

task oneSecondTimer[ 1000 ]( )
{
	if( newbies || reports ) 
	{
		foreach( new x : Player )
		{
			if( PlayerInfo[ x ][ pAdmin ] )
			{
				// aici ii formatezi textdrawul si adaugi newbies, respectiv reports
			}
		}
	}

	return true;
}

 

Iar dupa ce un admin a raspuns la un report sau un helper a raspuns la o intrebare, doar scazi din cele 2 variabile.

Eu ti-am dat un exemplu foarte simplu, bineinteles, poti face ceva mult mai smart cu iteratori, dar cum ai zis ca "Nu prea stiu ce as putea sa fac."... e cam greu. ???? 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...