Jump to content

Eureka RPG v0.2


L0K3D
 Share

Recommended Posts

La 10.01.2019 la 9:41, L0K3D a spus:

Sd0dCPK.jpg

Despre Eureka

Aparitia gm-ului BigZone pe net a fost probabil cel mai de rahat lucru care a putut sa se intample pentru SA:MP, dupa care vine si faza ca S4urik isi spunea scripter, dar fie. Fiecare al doilea newbie, incepe sa scripteze pe BigZone, why? De ce nu mai incepe nimeni sa scripteze pe swaG RPG, Vortex - prima versiunea, rRaport RPG, cu toate ca sunt gamemode-uri din 2009-2012, chiar daca folosesc DINI, pun pariu ca e mai optimizat ca acest rahat. Intentia mea a fost sa incep sa creez un mod de joc stabil, cat de cat optimizat, fiind o baza mai buna pentru incepatori. Totul a inceput pe 01.06.2017, insa din cauza lipsei de timp lucrez cam rar la proiect. Probabil nu e cel mai optimizat, organizat gamemode care exista, insa e o baza mult mai buna decat altele.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Factiuni

image.png.9f1124e82c3c35938de14a25959e790d.png

Factiunile in mare parte sunt gata, doar Taxi Cab Company nu dispune de nici o comanda/sistem. Nu pot spune daca sunt sau nu buguri la factiuni, majoritatea chestiilor le-am testat, insa mereu va ramane ceva ce scapi din privire. Factiunile nu sunt complexe, am creat doar strictul necesar. 

 

Sistemul de war a fost creat in 2017 si poate fi optimizat, a fost facut in graba deoarece timp de o luna trebuia sa termin modul de joc pentru a deschide serverul, insa am ambandonat proiectul din cauza lipsei de timp + era un chin ????

Joburi

image.png.6e789d1e403608270d756de8f421930b.png

Primul job nu este finisat. Arms Dealer este gata iar Drugs Dealer este acel job standard, /getdrugs intr-o incapere.

 

Vehicule personale

 

 

Gamemode-ul dispune de un dealership si un sistem de vehicule personale bine pus la punct. Am folosit iteratorii pentru al face mai usor de manevrat cand vine vorba de script, totul este dinamic. Un jucator poate avea un numar limitat de masini, limita este setata de catre un administrator (commanda /pset).

Others

Dupa cum am mai spus, scopul acestui gamemode este sa serveasca drept o baza pentru editat, nimic mai mult. Da stiu, nu am facut prea multe in acesti 2 ani, cum s-ar spune,, 'csf, n-ai csf', mereu am fost un lenes ???? Daca gasiti buguri, raportatile pe canalul de discord al proiectului, il veti gasi in semnatura mea. 

(!) Daca o sa folositi gamemode-ul, folositi compilerul din folderul Pawno, nu doar include-urile.

 

Conținut protejat!

  • Răspundeți la acest subiect pentru a vedea conținutul.

 

 

 

gggggg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • eternity pinned this topic
  • quix unpinned and pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...