Jump to content

[REZOLVAT] Progress bar


Nurdock
 Share

Recommended Posts

2 minutes ago, Nurdock said:

Aha, dar totusi cum pot sa gasesc o bucata din td?

am incercat sa fac asta:


globalVariables[playerid][neededpoints] = 120.000000-120.000000/playerVariables[playerid][pLevel]*levelexp;

dar nu merge...

tu un calculul ala ai 120-120 si e eronat...

120.000000-120.000000/3*6 ( sa zicem ca are lv 3 si ii trebuie 6rp) = si iti da 0...

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Atrocity said:

tu un calculul ala ai 120-120 si e eronat...

120.000000-120.000000/3*6 ( sa zicem ca are lv 3 si ii trebuie 6rp) = si iti da 0...

Mai intai impartirile si inmultirile, dupa adunarile si scaderile X_X

Respecta si vei fi respectat.

 

BigInt Pawn:

Pacman C++: 

Snake C++:

Minesweeper C++:

 

mattbb.cash

leaks.ro

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, iMatt said:

Mai intai impartirile si inmultirile, dupa adunarile si scaderile X_X

ca sa actioneze pawno asa trebuia sa foloseasca paranteze........
daca nu le-a pus pawno le i-a exact cum le scrie..

Link to comment
Share on other sites

@Nurdock iti recomand sa ramai pe include, oricum varianta pe care ti-am sugerat-o nu este mai optimizata decat include-ul...

Respecta si vei fi respectat.

 

BigInt Pawn:

Pacman C++: 

Snake C++:

Minesweeper C++:

 

mattbb.cash

leaks.ro

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Atrocity said:

ca sa actioneze pawno asa trebuia sa foloseasca paranteze........
daca nu le-a pus pawno le i-a exact cum le scrie..

Nu, pawno respecta ordinea efectuarii operatiilor.

Respecta si vei fi respectat.

 

BigInt Pawn:

Pacman C++: 

Snake C++:

Minesweeper C++:

 

mattbb.cash

leaks.ro

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Nurdock said:

Nu am zis ca vreau sa fie mai optimizata decat include-ul dar vreau sa arate si bine nu doar sa fie acolo

            pbar_TextDraw[playerid][barid][pbar_fill] = CreatePlayerTextDraw(playerid, pbar_Data[playerid][barid][pbar_posX] + 1.2, pbar_Data[playerid][barid][pbar_posY] + 2.15, "_");
            PlayerTextDrawUseBox        (playerid, pbar_TextDraw[playerid][barid][pbar_fill], 1);
            PlayerTextDrawTextSize        (playerid, pbar_TextDraw[playerid][barid][pbar_fill], pbar_Data[playerid][barid][pbar_posX] + pbar_Data[playerid][barid][pbar_width] - 5.5, 0.0);
            PlayerTextDrawLetterSize    (playerid, pbar_TextDraw[playerid][barid][pbar_fill], 1.0, pbar_Data[playerid][barid][pbar_height] / 10 - 0.35);

Asa este facuta partea de umplere din include, poate iti este de folos..

Respecta si vei fi respectat.

 

BigInt Pawn:

Pacman C++: 

Snake C++:

Minesweeper C++:

 

mattbb.cash

leaks.ro

Link to comment
Share on other sites

  • Retired
10 hours ago, Leonard said:

eeee, multe mai vrei :)))

 

Am eu o metoda mult mai simpla decat asta, cu Float. ? 

Ye metoda mea mirlanule soyey an kur wrongggggggggg =))

 

Trecand peste limbajul de sampist kordit

 

Faci o functie pe care o verifici cand primeste experienta. 

AI nevoie de un textdraw transparent si de un textdraw mai negru, il salvezi cu textsize de inceput, ca si cum ar fi 0% incarcat din 100% ( cat e maximu progress bar-ului ). 

Daca stii putina matematica faci imediat procentu' ca e lfl 

	function checkLevelProgress(const playerid) {
	new Float: textdrawProcent = (267 + PlayerInfo[playerid][pExp] * 100 / PlayerInfo[playerid][pNeedExp]); // 267 reprezinta textsize-ul textdraw-ului ala NEGRU care sta peste textdraw-ul ala transparent si e 0%, practic de la textsize-ul ala o sa inceapa sa incarce progressbar-ul sa zic asa, tu editezi 267 dupa textdraw-ul tau.
	PlayerTextDrawTextSize(playerid, LevelTD[playerid][2], textdrawProcent, 0.000000);
PlayerTextDrawHide(playerid, LevelTD[playerid][2]), PlayerTextDrawShow(playerid, LevelTD[playerid][2]); 
	}
	

 

 

Edited by Dennis12
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
Acum 5 minute, Dennis12 a spus:

Ye metoda mea mirlanule soyey an kur wrongggggggggg =))

 

Trecand peste limbajul de sampist kordit

 

Faci o functie pe care o verifici cand primeste experienta. 

AI nevoie de un textdraw transparent si de un textdraw mai negru, il salvezi cu textsize de inceput, ca si cum ar fi 0% incarcat din 100% ( cat e maximu progress bar-ului ). 

Daca stii putina matematica faci imediat procentu' ca e lfl 


	function checkLevelProgress(const playerid) {
	new Float: textdrawProcent = (267 + PlayerInfo[playerid][pExp] * 100 / PlayerInfo[playerid][pNeedExp]); // 267 reprezinta textsize-ul textdraw-ului ala NEGRU care sta peste textdraw-ul ala transparent si e 0%, practic de la textsize-ul ala o sa inceapa sa incarce progressbar-ul sa zic asa, tu editezi 267 dupa textdraw-ul tau.
	PlayerTextDrawTextSize(playerid, LevelTD[playerid][2], textdrawProcent, 0.000000);
PlayerTextDrawHide(playerid, LevelTD[playerid][2]), PlayerTextDrawShow(playerid, LevelTD[playerid][2]); 
	}
	

 

 

fmmmmm

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...