Jump to content

Trick-uri facute de mine prin PAWN


keNN.
 Share

Recommended Posts

  • Administrator
Nu sunt cine stie ce trick-uri, dar probabil unii nu le stiu, si mna, e bine sa le inveti, mai simplifici timpul si codul.
 
[ NU AM TESTAT CODUL, DOAR L-AM SCRIS, PENTRU CA STIU CA MERGE, IN CAZ CA AM UITAT O PARANTEZA SAU O ACOLADA O GASITI VOI ]
 
[ SPER SA FI FOST DESTUL DE EXPLICIT ]
 
 
new variabila1 = 1;
new string[128];
format(string, sizeof string, "Tu %s cont premium", (variabila1 > 0) ? "detii" : "nu detii"));
// string = Tu detii cont premium.
// ALT EXEMPLU, EX din sistemul meu de trade:
for(new i = 15; i < 15+9; i+=2)
{
    if(playertextid == TradePTD[i])
    {
       RemoveTradeItem(playerid, ((i-15) > 0) ? ((i-15) / 2) : (i-15));
       return 1;
    }
}
EXPLICATIE:
 
(ceva == sau >(=) sau (=)
 
? reprezinta daca conditia ta este indeplinita atunci in cazul nostru va printa "detii", iar : reprezinta else, daca conditia ta nu este indeplinita va printa nu detii.
 
 
TRICK-URI ++,--
new variabila = 0;
if(++variabila == 1) SendClientMessage(...,...,"Executat cu success.");
// ++variabila creste variabila inainte sa fie citita conditia.
// variabila++ creste variabila insa dupa ce conditia este citita.

TRICK-URI GEOMETRICE:

// EXEMPLU DIN SISTEMUL MEU DE FERMIER
new nrx = 0, nry = 0;
for(new i = 0; i < sizeof(FarmerTree); i++)
{
        FarmerTree[i] = CreateDynamicObject(obiect pom, -(cordonatex + (nrx * 10)),-(cordonatey - nry),..., ..., ..., ...);
        nrx++;
        if(nrx == 8)
        {
            nry += 10;
            nrx = 0;
        }
}
In cazul de fata, eu vreau sa creez 40 de pomi pe 5 randuri, duplicand un pom de 39 de ori, fiecare rand avand 8 pomi, cu o diferenta de x +10 pentru fiecare pom iar y +10 la fiecare 8 pomi creati.
 
 
 
in cazul de fata x - reprezinta inainte, inapoi, y - stanga, dreapta.
 
 
 
Calculati terenul cel mai bine cu o comanda cu care va teleportati la cordonate xyz.
 
Vedeti ce distante s-ar potrivii incat sa va incapa cate obiecte vreti sa duplicati.
 
In cazul meu am facut asa: /gotoxyz cordonate x + 10, cordonate y + 10, cordonate z. pana am vazut ca pot adauga 5 randuri de pomi, iar 8 pomi pe un rand, dupa asta am facut repede un loop in care numar de 40 de ori si cati pomi au fost creati pe un rand, iar cand s-au creat 8 pomi, creez un rand nou.
// returnari true, false
new ceva = 1, ceva2 = 2;
return ceva>ceva2; // returneaza false
return ceva2>ceva; // returneaza true
return ceva || ceva2; // returneaza true
return ceva == ceva2; // returneaza false
// returneaza opusul
return !1; // returneaza false
return !0; // returneaza true

Credite: @[RW]Robi

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...