Jump to content

[REZOLVAT] Cum pot sa pun o melodie la login and register ?


AdyHD
 Share

Recommended Posts

  • Administrator

Pentru inceput creezi o variabila de tip 'Boolean' pe care o initializezi cu 'false'.

new bool: myVariable[ MAX_PLAYERS ];

La OnPlayerConnect adaugi:

public OnPlayerConnect( playerid ) {

	PlayAudioStreamForPlayer( playerid, "url de la melodie." ); // Cu aceasta functie pui o muzica pentru player-ul care se conecteaza.
	myVariable[ playerid ] = true; // aici setam variabila declarata anterior, pe 'true'.

	return true; // Aici returnam 1.

}
Dupa asta, cand player-ul se inregistreaza/logheaza si server-ul il spawneaza automat, mergem la public-ul OnPlayerSpawn si adaugam:
public OnPlayerSpawn( playerid ) {

	StopAudioStreamForPlayer( playerid ); // Oprim muzica pe care am pus-o la OnPlayerConnect.
	myVariable[ playerod ] = false; // aici setam variabila pe care am setat-o anterior pe true, acum o setam/resetam pe 'false'.

	return true; // Aici returnam 1.
}
Si ca sa nu se creeze bug-uri, la OnPlayerDisconnect o resetam.
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {

	myVariable[ playerod ] = false;

	return true;
}

Sper ca ai inteles.  :wink:

Link to comment
Share on other sites

 

Pentru inceput creezi o variabila de tip 'Boolean' pe care o initializezi cu 'false'.

new bool: myVariable[ MAX_PLAYERS ];

La OnPlayerConnect adaugi:

public OnPlayerConnect( playerid ) {

	PlayAudioStreamForPlayer( playerid, "url de la melodie." ); // Cu aceasta functie pui o muzica pentru player-ul care se conecteaza.
	myVariable[ playerid ] = true; // aici setam variabila declarata anterior, pe 'true'.

	return true; // Aici returnam 1.

}
Dupa asta, cand player-ul se inregistreaza/logheaza si server-ul il spawneaza automat, mergem la public-ul OnPlayerSpawn si adaugam:
public OnPlayerSpawn( playerid ) {

	StopAudioStreamForPlayer( playerid ); // Oprim muzica pe care am pus-o la OnPlayerConnect.
	myVariable[ playerod ] = false; // aici setam variabila pe care am setat-o anterior pe true, acum o setam/resetam pe 'false'.

	return true; // Aici returnam 1.
}
Si ca sa nu se creeze bug-uri, la OnPlayerDisconnect o resetam.
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {

	myVariable[ playerod ] = false;

	return true;
}

Sper ca ai inteles.  :wink:

 

Mersi maine incerc sa vad daca merge , sa nu inchizi topic ca o sa revin cu reply. Noapte buna

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca nu poti pune link ul direct de pe youtube! Trebuie sa descarci melodia sub forma de .mp3 si sa o hostezi undeva.

Dupa ce ai hostat-o, folosesti:

PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "host.com/melodie.mp3");

Respecta si vei fi respectat.

 

BigInt Pawn:

Pacman C++: 

Snake C++:

Minesweeper C++:

 

mattbb.cash

leaks.ro

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...