Jump to content

[REZOLVAT] TextDraw Incepator


RBT47
 Share

Recommended Posts

păi în primu rând iei alea, te duci în systems.inc și înlocuiești logo1td sau cum e cu logo-ul ăsta, iar în gm pui getname și playerid ca să afișeze numele și id în paranteză

Link to comment
Share on other sites

iulik frate la mine in GM nu exista show_logo am GM burned ...

 

 

Pai adauga ce ti-a dat el ma :facepalm:

Edited by Dani3l.

 

 

9KTP2ey.png

 

 

 

KuMvnHk.png

Sunt de moda veche | Inca mai cred in respect ????

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Am incercat sa iti explic pe intelesul tau.

 

Defineste variabilele:

new Text:logoTD; // variabila textdraw
new PlayerText:nameTD; // variabila player textdraw
new gString[256]; // variabila globala

#define SERVER_NAME "rpg.numeserver.ro" // define pentru numele server-ului

Acest textdraw il pui la OnGameModeInit();

logoTD = TextDrawCreate(638.666565, 433.340790, SERVER_NAME);
TextDrawLetterSize(logoTD, 0.331333, 1.301332);
TextDrawTextSize(logoTD, 1280.000000, 1280.000000);
TextDrawAlignment(logoTD, 3);
TextDrawColor(logoTD, 0xFFFFFFFF);
TextDrawUseBox(logoTD, 0);
TextDrawBoxColor(logoTD, 0x80808080);
TextDrawSetShadow(logoTD, 1);
TextDrawSetOutline(logoTD, 1);
TextDrawBackgroundColor(logoTD, 0x00000070);
TextDrawFont(logoTD, 3);
TextDrawSetProportional(logoTD, 1);
TextDrawSetSelectable(logoTD, 0);

Acest textdraw il pui la OnPlayerConnect(playerid);

nameTD = CreatePlayerTextDraw(playerid, 638.699707, 424.929596, "StickeyAdv (ID: 0)");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, nameTD, 0.168999, 0.994369);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, nameTD, 1280.000000, 1280.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, nameTD, 3);
PlayerTextDrawColor(playerid, nameTD, 0xFFFFFFFF);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, nameTD, 0);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, nameTD, 0x80808080);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, nameTD, 1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, nameTD, 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, nameTD, 0x00000061);
PlayerTextDrawFont(playerid, nameTD, 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, nameTD, 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, nameTD, 0);

Stock pentru numele jucatorului.

stock getPlayerName(playerid) {
	new name[MAX_PLAYER_NAME + 1]; // variabila care stocheaza numele unui jucator
	GetPlayerName(playerid, name, sizeof name); // functie care afla numele unui jucator
	return name; // returnam numele jucatorului aflat cu functia GetPlayerName cu ajutorul variabilei name
}

Functie pentru afisarea textdraw-ului cand jucatorul se conecteaza.

function showPlayerLogo(playerid) {
	gString[0] = (EOS); // resetam variabila globala pe care am definit-o mai sus putin.

	format(gString, sizeof gString, "%s (ID: %d)", getPlayerName(playerid), playerid); // formatam textdraw-ul pentru a afisa numele unui jucator
	PlayerTextDrawSetString(playerid, nameTD, gString); // Setam string-ul pe care l-am formatat mai sus cu numele unui jucator

	PlayerTextDrawShow(playerid, nameTD); // afisam textdraw-ul pentru nume
	TextDrawShowForPlayer(playerid, logoTD); // afisam textdraw-ul pentru logo

	return 1; // returnam 1
}

Functie pentru distrugerea textdraw-ului cand jucatorul se deconecteaza

function hidePlayerLogo(playerid) {
	TextDrawHideForPlayer(playerid, logoTD); // distrugem textdraw-ul pentru logo
	PlayerTextDrawHide(playerid, nameTD); // distrugem textdraw-ul pentru numele jucatorului
	return 1;
}

Acum, la public-ul OnPlayerConnect(playerid) adaugam functia pe care am creat-o mai sus putin

public OnPlayerConnect(playerid) {
	showPlayerLogo(playerid); // afisam textdraw-ul gata formatat cu numele jucatorului
	return 1;
}

Iar la public-ul OnPlayerDisconnect(playerid, reason) adaugam cea de a doua functie pe care am creat-o mai sus putin

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
	hidePlayerLogo(playerid); // distrugem textdraw-ul cu numele jucatorului cand acesta se deconecteaza
	return 1;
}

Sper ca ai inteles.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...