Jump to content

[include] easyCheckpoints v0.1


EraSy
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
La 09.05.2018 la 13:37, EraSy a spus:

Salutare.

Astazi, nu aveam ce face, si m-am gandit sa imi continui gamemode-ul de la 0.

Ma gandeam sa fac ceva sistem de GPS, si am ajuns la partea cu checkpoint-urile. 

Folosind easyDialogs, m-am gandit, de ce nu as face ceva asemanator pentru checkpoint-uri?

Ei bine, am facut un edit de la easyDialogs, pentru checkpoint-uri.

Fiecare checkpoint ruleaza pe un callback diferit, fiind mai usor de folosit.

 

Vechi:

CMD:debug( playerid, params[] ) {     SetPlayerCheckpoint( playerid, 0.0, 0.0, 3.0, 5.0 );     CP[ playerid ] = 1;     return true; } public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid ) { switch( CP[ playerid ] ) { case 1: { SCM( playerid, -1, "ai intrat in cp-ul 1" ); } } return true; }


CMD:debug( playerid, params[] ) 
{
    SetPlayerCheckpoint( playerid, 0.0, 0.0, 3.0, 5.0 );
    CP[ playerid ] = 1;
    return true;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid )
{
    switch( CP[ playerid ] )
    {
        case 1:
        {
            SCM( playerid, -1, "ai intrat in cp-ul 1" );
        }
    }
    return true;
}

Nou:

CMD:debug( playerid, params[] ) { return checkpointPlace( playerid, "debugCP", 0.0, 0.0, 3.0, 5.0 ); } CP:debugCP( playerid ) { SCM( playerid, -1, "Ai intrat in cp-ul debugCP" ); return true; }


CMD:debug( playerid, params[] )
{
    return checkpointPlace( playerid, "debugCP", 0.0, 0.0, 3.0, 5.0 );
}

CP:debugCP( playerid )
{
    SCM( playerid, -1, "Ai intrat in cp-ul debugCP" );
    return true;
}

Functii utile: 

//Aceasta functie pune un checkpoint jucatorului stock checkpointPlace( playerid, checkpoint[], Float: x, Float: y, Float: z, Float: size ) //Aceasta functie sterge checkpoint-ul jucatorului stock checkpointDestroy( playerid ) //Aceasta functia va returna numele checkpoint-ului pe care il ai, in cazul nostru 'debugCP' stock checkpointGet( playerid ) //Aceasta functie verifica daca ai un checkpoint, va return 0 daca nu ai sau 1 daca ai un checkpoint activ public checkpointIsActive( playerid )


//Aceasta functie pune un checkpoint jucatorului
stock checkpointPlace( playerid, checkpoint[], Float: x, Float: y, Float: z, Float: size )

//Aceasta functie sterge checkpoint-ul jucatorului
stock checkpointDestroy( playerid )

//Aceasta functia va returna numele checkpoint-ului pe care il ai, in cazul nostru 'debugCP'
stock checkpointGet( playerid )

//Aceasta functie verifica daca ai un checkpoint, va return 0 daca nu ai sau 1 daca ai un checkpoint activ
public checkpointIsActive( playerid )

 

Conținut protejat!

  • Răspundeți la acest subiect pentru a vedea conținutul.

 

 

Daca v-a ajutat nu ezitati sa lasati un +1.

Multumesc pentru momentul acordat citirii.

wawww

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...