Jump to content

Mod de joc - Blank GameMode R39-3


keNN.
 Share

Recommended Posts

On 3/26/2018 at 11:58 AM, keNN. said:

 

 

 

 

 

 

 

Blank GameMode R39-3 (with modules) by [RW]Robi -> FOR EN VERSION PLEASE, USE GOOGLE TRANSLATE! MySQL version: R39-3 (Login & Register system) Languages: Romanian & English -> New functions (important): SM(playerid, color, entext, rotext); Aceasta functie afiseaza un mesaj in functie de limba de vorbire selectata la inregistrare. ShowPD(playerid, dialogid, style, entitle[],rotitle[], eninfo[],roinfo[],enbutton1[],robutton1[],enbutton2[],robutton2[]); Aceasta functie afiseaza un dialog in functie de limba de vorbire selectata la inregistrare. Ce sunt modulele? Modul de joc este facut in asa fel in cat sa fie 'modular', de exemplu, vreti sa creati un sistem de vehicule personale, creati o noua fila care o adaugati in folderul modules cu nume 'vehicle_system' si extensia .pwn, apoi veti merge in GameMode (new.pwn) si pur si simplu veti adauga #include "../modules/vehicle_system.pwn", iar 'pluginul' va fi adaugat pe server la compilare. De ce cu module si nu totul la un loc? Aceasta intrebare sigur exista, ei bine raspunsul este unul simplu, un modul ajuta developerul sa gaseasca mai repede ce are nevoie & compilarea este mult mai rapida, cand modulul este gata complet pur si simplu adaugati in modul de joc #include "../modules/nume_system.pwn" Alte versiuni Daca va fi un feedback pozitiv pentru acest mod de joc, acesta va fi imbunatatit cu sisteme necesare. P.S: Este posibil sa nu ma fi exprimat bine, deoarece nu aveam cuvintele la mine cand am creat acest topic, daca un membru din staff are o descriere mai buna, il rog sa dea un edit.



Blank GameMode R39-3 (with modules) by [RW]Robi


-> FOR EN VERSION PLEASE, USE GOOGLE TRANSLATE!


MySQL version: R39-3 (Login & Register system)


Languages: Romanian & English


-> New functions (important):


SM(playerid, color, entext, rotext); 


Aceasta functie afiseaza un mesaj in functie de limba de vorbire selectata la inregistrare.


ShowPD(playerid, dialogid, style, entitle[],rotitle[], eninfo[],roinfo[],enbutton1[],robutton1[],enbutton2[],robutton2[]);


Aceasta functie afiseaza un dialog in functie de limba de vorbire selectata la inregistrare.


Ce sunt modulele?


Modul de joc este facut in asa fel in cat sa fie 'modular', de exemplu, vreti sa creati un sistem de vehicule personale, creati o noua fila care o adaugati in folderul modules cu nume 'vehicle_system' si extensia .pwn, apoi veti merge in GameMode (new.pwn) si pur si simplu veti adauga #include "../modules/vehicle_system.pwn", iar 'pluginul' va fi adaugat pe server la compilare.


De ce cu  module si nu totul la un loc?


Aceasta intrebare sigur exista, ei bine raspunsul este unul simplu, un modul ajuta developerul sa gaseasca mai repede ce are nevoie & compilarea este mult mai rapida, cand modulul este gata complet pur si simplu adaugati in modul de joc


#include "../modules/nume_system.pwn"


Alte versiuni


Daca va fi un feedback pozitiv pentru acest mod de joc, acesta va fi imbunatatit cu sisteme necesare.


P.S: Este posibil sa nu ma fi exprimat bine, deoarece nu aveam cuvintele la mine cand am creat acest topic, daca un membru din staff are o descriere mai buna, il rog sa dea un edit.

 

ok

 

Link to comment
Share on other sites

La 26.03.2018 la 10:58, keNN. a spus:

 

 

 

 

 

 

 

Blank GameMode R39-3 (with modules) by [RW]Robi -> FOR EN VERSION PLEASE, USE GOOGLE TRANSLATE! MySQL version: R39-3 (Login & Register system) Languages: Romanian & English -> New functions (important): SM(playerid, color, entext, rotext); Aceasta functie afiseaza un mesaj in functie de limba de vorbire selectata la inregistrare. ShowPD(playerid, dialogid, style, entitle[],rotitle[], eninfo[],roinfo[],enbutton1[],robutton1[],enbutton2[],robutton2[]); Aceasta functie afiseaza un dialog in functie de limba de vorbire selectata la inregistrare. Ce sunt modulele? Modul de joc este facut in asa fel in cat sa fie 'modular', de exemplu, vreti sa creati un sistem de vehicule personale, creati o noua fila care o adaugati in folderul modules cu nume 'vehicle_system' si extensia .pwn, apoi veti merge in GameMode (new.pwn) si pur si simplu veti adauga #include "../modules/vehicle_system.pwn", iar 'pluginul' va fi adaugat pe server la compilare. De ce cu module si nu totul la un loc? Aceasta intrebare sigur exista, ei bine raspunsul este unul simplu, un modul ajuta developerul sa gaseasca mai repede ce are nevoie & compilarea este mult mai rapida, cand modulul este gata complet pur si simplu adaugati in modul de joc #include "../modules/nume_system.pwn" Alte versiuni Daca va fi un feedback pozitiv pentru acest mod de joc, acesta va fi imbunatatit cu sisteme necesare. P.S: Este posibil sa nu ma fi exprimat bine, deoarece nu aveam cuvintele la mine cand am creat acest topic, daca un membru din staff are o descriere mai buna, il rog sa dea un edit.



Blank GameMode R39-3 (with modules) by [RW]Robi


-> FOR EN VERSION PLEASE, USE GOOGLE TRANSLATE!


MySQL version: R39-3 (Login & Register system)


Languages: Romanian & English


-> New functions (important):


SM(playerid, color, entext, rotext); 


Aceasta functie afiseaza un mesaj in functie de limba de vorbire selectata la inregistrare.


ShowPD(playerid, dialogid, style, entitle[],rotitle[], eninfo[],roinfo[],enbutton1[],robutton1[],enbutton2[],robutton2[]);


Aceasta functie afiseaza un dialog in functie de limba de vorbire selectata la inregistrare.


Ce sunt modulele?


Modul de joc este facut in asa fel in cat sa fie 'modular', de exemplu, vreti sa creati un sistem de vehicule personale, creati o noua fila care o adaugati in folderul modules cu nume 'vehicle_system' si extensia .pwn, apoi veti merge in GameMode (new.pwn) si pur si simplu veti adauga #include "../modules/vehicle_system.pwn", iar 'pluginul' va fi adaugat pe server la compilare.


De ce cu  module si nu totul la un loc?


Aceasta intrebare sigur exista, ei bine raspunsul este unul simplu, un modul ajuta developerul sa gaseasca mai repede ce are nevoie & compilarea este mult mai rapida, cand modulul este gata complet pur si simplu adaugati in modul de joc


#include "../modules/nume_system.pwn"


Alte versiuni


Daca va fi un feedback pozitiv pentru acest mod de joc, acesta va fi imbunatatit cu sisteme necesare.


P.S: Este posibil sa nu ma fi exprimat bine, deoarece nu aveam cuvintele la mine cand am creat acest topic, daca un membru din staff are o descriere mai buna, il rog sa dea un edit.

 

aha

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

top

#define noob_level[MAX_PLAYERS];

function IHaveTheNoob(playerid){
	new randomlevelnoob = 0 + random(2);
	noob_level[playerid] = randomlevelnoob;
	switch(noob_level[playerid]){
		case 0: SendClientMessage(playerid, -1, "You f**king noob men, this is Babur's opinion");
		case 1: SendClientMessage(playerid, -1, "Brother, you are noob, nothing has changed");
		default: SendClientMessage(playerid, -1, "HA HA HA, YOU NOOB IN PAWN! HA HA HA!");
	}	
	Kick(playerid);
	return 1;
}
OnPlayerConnect return IHaveTheNoob(playerid);

 

cooltext370126435149439.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...