Intrebare: Buna seara/ziua, am o problema la spawnchange, nu se salveaza de ex: /spawnchange -> spawn normal , dau relog , si tot la casa ma spawneaza, sau /spawnchange -> (daca sunt in factiune) -> spawn normal(/respawn (id-ul meu), ma spawneaza la factiune) apoi, dau relog si dinou ma spawneaza la casa.
Ai încercat să faci ceva înainte să postezi?: Da am incercat sa iau de pe alt GM, tot asa mi se intampla, mai jos am lasat comanda si dialogul, multumesc anticipat
Comanda:
cmd:spawnchange(playerid, params[]) {
new text[90],szDialog[150];
if(IsPlayerLogged[playerid] != 1) return 1;
if(PlayerInfo[playerid][pHouse] == 999) return SCM(playerid,COLOR_YELLOW2, "Nu ai o casa/chirie.");
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 0) format(text,sizeof(text),"Normal Place");
else if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 0) format(text,sizeof(text),"HQ %s",NumeFactiune(PlayerInfo[playerid][pMember]));
format(szDialog,sizeof(szDialog),"%s\nYour House(or Rent)",text);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SPAWNCHANGE,DIALOG_STYLE_LIST,"Spawnchange:",szDialog,"Select","Close");
return 1;
}
si DIALOG_SPAWNCHANGE:
case DIALOG_SPAWNCHANGE: {
if(!response) return 1;
switch(listitem) {
case 0: {
if(PlayerInfo[playerid][pHouse] == 999) return SCM(playerid, COLOR_LGREEN, "Eroare: Nu ai o casa/chirie!");
SendClientMessage(playerid, -1, "Vei fi spawnat la casa ta/chirie.");
SpawnChange[playerid] = 1;
UpdateVar(playerid, "SpawnChange", 1);
}
case 1: {
SendClientMessage(playerid, -1, "Vei fi spawnat la locul normal.");
SpawnChange[playerid] = 0;
UpdateVar(playerid, "SpawnChange", 0);
}
}
}