Sari la conținut
Utilizator existent? Autentifică-te  

Autentificare



Sau autentifică-te cu unul din aceste servicii

Înregistrare
Caută în
  • Mai multe opțiuni...
Găsește rezultate care conțin...
Găsește rezultate în...
Tabel lideri Intră pe discord Grup pe Facebook
× NOUL SERVER DE DISCORD: https://discord.gg/R49Rqbn sau click aici

Matt

Moderator SA:MP
  • Număr conținut

    528
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    10

Matt a câștigat ziua ultima dată pe Decembrie 10

Matt a avut cel mai apreciat conținut!

Despre Matt

Contact Methods

  • Website URL:
    mattbb.cash
  • Discord:
    Matt#0432

Profile Information

  • Sex:
    Bărbat
  • Locație:
    Oblivion

Vizitatori Recenți Profil

1.560 citiri profil
  1. Matt

    Creatii - YSL nuca

    Dragute
  2. Matt

    [C++] Snake

    Helau. Sigur stiti joculetul Snake, cel care era si pe telefoanele Nokia alea vechi. Am facut codul in C++ ca sa aveti o idee cum functioneaza. [Hidden Content]
  3. Matt

    speedometer

    Nu e mai optim sa creezi un timer pentru fiecare jucator in parte. Orice gm are un timer din secunda in secunda, deci evident ca o sa il foloseasca. Btw, este exclus sa faci cate un timer pentru fiecare jucator in parte.
  4. Matt

    speedometer

    Creezi un timer in care verifici daca jucatorul este intr-un vehicul. Daca este ii afisezi textdraw-ul tau pentru kilometraj, iar cand iese din masina il ascunzi. Spre exemplu: timer OneSecondTimer[1000]() { new query[256]; foreach(new playerid : Player) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_ONFOOT) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective) format(query, 50, aVehicleNames[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))-400]); PlayerTextDrawSetString(playerid, TachoPTD[playerid][0], query); PlayerTextDrawShow(playerid, TachoPTD[playerid][0]); format(query, 50, "SPEED:_%d_KM/H", Carspeed(playerid)); PlayerTextDrawSetString(playerid, TachoPTD[playerid][1], query); PlayerTextDrawShow(playerid, TachoPTD[playerid][1]); format(query, 50, "FUEL:_%d_L", VehFuel[GetPlayerVehicleID(playerid)]); PlayerTextDrawSetString(playerid, TachoPTD[playerid][2], query); PlayerTextDrawShow(playerid, TachoPTD[playerid][2]); format(query, 50, "%s", (doors < 1) ? ("~g~UNLOCKED") : ("~r~LOCKED")); PlayerTextDrawSetString(playerid, TachoPTD[playerid][3], query); PlayerTextDrawShow(playerid, TachoPTD[playerid][3]); } } return 1; } Avem un timer de o secunda (ysi_timer) in care verific din toti jucatorii care este in vehicul. Daca jucatorul este intr-unul, atunci ii iau datele despre vehicul si i le afisez in textdraw-uri. Cand iese jucatorul din vehicul ii ascund textdraw-urile: public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { switch(newstate) { case PLAYER_STATE_ONFOOT: for(new i = 0; i < 4; i++) PlayerTextDrawHide(playerid, TachoPTD[playerid][i]); } return 1; } De asemenea, te poti folosi de functia asta pentru a-i lua viteza jucatorului: Carspeed(playerid) { new Float:Speed[3]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Speed[0],Speed[1],Speed[2]); else GetPlayerVelocity(playerid, Speed[0], Speed[1], Speed[2]); return floatround(1.61*floatsqroot(floatpower(floatabs(Speed[0]), 2.0) + floatpower(floatabs(Speed[1]), 2.0) + floatpower(floatabs(Speed[2]), 2.0)) * 99.38); }
  5. Matt

    Unde e modu? Nu mai e modu 😞

    1. Fr3sH

      Fr3sH

      a fost miracol de craciun ca nu mai are whort mod =)))))

    2. ezeNtrix

      ezeNtrix

      @Fr3sH, mai minune e că n-ai designer

    3. Fr3sH

      Fr3sH

      minune e ca inca ai tu =))))))))))

  6. Matt

    [REZOLVAT] Salut

    Probabil ai mai multe biz-uri in baza decat ai initializat tu vectorul. Inlocuieste: new BizzInfo[23][bInfo]; cu new BizzInfo[100][bInfo];
  7. Matt

    [REZOLVAT] Salut

    Undeva ai depasit limita unui vector. Spre exemplu ai definit vectorul v[100] si ai incercat sa accesezi indexul 105, care nu este posibil. (deoarece acest vector are index de la 0 la 99) Arata-ne functia LoadBizz.
  8. Fr3sH

    a luat matu viaipi X_X

    1. Matt

      Matt

      l a luat l a luat ❤️

  9. Matt

    Servicii scripting

    Rec
  10. Matt

    Problema damage pe sever

    Daca zici ca nici nu primesti vreun mesaj mai special: if(PaintType[playerid] > 0) PlayerPlaySound(playerid,17802,0.0,0.0,0.0); if(PaintType[damagedid] > 0) { if(PaintTime[PaintType[damagedid]-1] < 1) SetPlayerHealth(damagedid, 100.0); } Verifica daca variabila PaintType pentru jucatori e 0, altceva nu vad sa fie problema..
  11. Matt

    Problema damage pe sever

    Primesti vreun fel de mesaj cand nu iti iei damage sau anti-cheat ul arata vreun mesaj?
  12. Matt

    Problema damage pe sever

    Verifica daca ai functiile OnPlayerGiveDamage / OnPlayerWeaponShot si arata-le.

×