Jump to content

L0K3D

Manager
  • Posts

    402
  • Joined

  • Days Won

    21

Reputation Activity

  1. Ador
    L0K3D got a reaction from NicolasUYx in Eureka RPG v0.2   
    Factiuni

    Factiunile in mare parte sunt gata, doar Taxi Cab Company nu dispune de nici o comanda/sistem. Nu pot spune daca sunt sau nu buguri la factiuni, majoritatea chestiilor le-am testat, insa mereu va ramane ceva ce scapi din privire. Factiunile nu sunt complexe, am creat doar strictul necesar. 
     
    Sistemul de war a fost creat in 2017 si poate fi optimizat, a fost facut in graba deoarece timp de o luna trebuia sa termin modul de joc pentru a deschide serverul, insa am ambandonat proiectul din cauza lipsei de timp + era un chin ????
    Joburi

    Primul job nu este finisat. Arms Dealer este gata iar Drugs Dealer este acel job standard, /getdrugs intr-o incapere.
     
    Vehicule personale
     
     
    Gamemode-ul dispune de un dealership si un sistem de vehicule personale bine pus la punct. Am folosit iteratorii pentru al face mai usor de manevrat cand vine vorba de script, totul este dinamic. Un jucator poate avea un numar limitat de masini, limita este setata de catre un administrator (commanda /pset).
    Others
    Dupa cum am mai spus, scopul acestui gamemode este sa serveasca drept o baza pentru editat, nimic mai mult. Da stiu, nu am facut prea multe in acesti 2 ani, cum s-ar spune,, 'csf, n-ai csf', mereu am fost un lenes ???? Daca gasiti buguri, raportatile pe canalul de discord al proiectului, il veti gasi in semnatura mea. 
    (!) Daca o sa folositi gamemode-ul, folositi compilerul din folderul Pawno, nu doar include-urile.

    This is the hidden content, please Sign In or Sign Up  
     
  2. Like
    L0K3D reacted to irinelbro69 in [MODEL NERESPECTAT] Vand sistem - roata norocului   
    Sistemul a fost scris in luna februarie, m-am decis sa-l pun la vanzare deoarece zace prin PC nefolosit. Poate o sa mai vand si alte chestii.
    Premiile pot fi modificate/adaugate foarte usor iar sansele pot fi modificate dupa bunul plac. 

    Pretul acestui sistem este de 10 euro, ca metoda de plata accept doar PayPal / transfer bancar.
    Puteti sa ma contactati pe Discord: irinelbro69#8416 sau printr-un mesaj aici.
  3. Tristete
    L0K3D reacted to 577777 in Modificari in staff   
    [RETROGRADARI]
    @eternity s-a retras din functia de Manager.
  4. Like
    L0K3D reacted to irinelbro69 in Proiectul Eureka RPG   
    interesanta idee
  5. Haha
    L0K3D reacted to eternity in Index editat 80% de Robert.mt   
    Schimba ba poza aia de profil credeam ca e @rzo sa ne mai dea un scam de webdesign
  6. Like
    L0K3D reacted to 577777 in Ambassador: Cum il poti obtine, permisiuni si beneficii   
    LEAKS AMBASSADOR
    Impreuna cu colegii din administratie, am ajuns la concluzia ca trebuie sa recompensam membrii comunitatii care activeaza constant pe comunitate, care ne promoveaza (indirect/direct) si care aduc un beneficiu prin prezenta lor (raspund la help requests, probleme etc.): am creat gradul Ambassador, grad de care se vor bucura membrii descrisi anterior.
    Cum obtin gradul?:
    Echipa administrativa va verifica periodic activitatea dvs. si v-a stabilii daca sunteti sau nu eligibil. Veti fi contactat in prealabil pentru a afla cum puteti intra in posesia gradului. Contactati un manager pentru a afla daca indepliniti conditiile de eligibilitate. Beneficii AMBASSADOR:
    acces restrans in admin control panel acces restrans sau complet in moderator control panel acces moderare globala pe forum acces in categoriile premium, staff only sau protejate cu parola acces moderator options (lock, pin, hide, feature topic, edit topic/post/title content etc.) acces modificare conturi membrii (adresa email, avatar, semnatura, cover photo etc.) acces vizualizare continut ascuns Adresele IP nu sunt vizibile gradului AMBASSADOR
    Conditii eligibilitate:
    vechime minima de 1 an in comunitate promoveaza frecvent comunitatea ofera asistenta membriilor comunitatii in mod frecvent raporteaza continutul care nu se supune regulamentelor raspunde exemplar si corect gramatical sunt obiectivi asupra conflictelor in care nu participa nu dau startul la conflicte nu instiga la ura sau violenta sprijina proiectele comunitatii Accesul la toate beneficiile mentionate anterior nu este garantat. Puteti primii unul sau mai multe dintre acestea.
     
    Nu se accepta membrii noi in acest moment.
  7. Like
    L0K3D got a reaction from legeek in [DELETED][DELETED]Speedometer FiveM (Complex)   
    Topicul a fost șters. Pentru mai multe informații contactați moderatorul responsabil.
  8. Like
    L0K3D got a reaction from bosdebos in Panel Laravel - 50$   
    Cand vinzi un produs, il vinzi dupa valoarea sa, nu cum va fi in viitor.
  9. Haha
    L0K3D got a reaction from consty in [RAGEMP]GAMEMODE MIHAIADV FREE   
    Inca mai crezi ca HTML e limbaj de programare?
  10. Haha
    L0K3D got a reaction from Leonard in [RAGEMP]GAMEMODE MIHAIADV FREE   
    Inca mai crezi ca HTML e limbaj de programare?
  11. Like
    L0K3D got a reaction from matei1337 in Tutorial - Tips & Tricks   
    Cateva lucruri ce va pot economisi timpul de lucru cat si optimizarea modului de joc, unele din ele sunt deja postate pe forumul oficial SA:MP insa nu toti le folosesc sau nu le cunosc.
    Multiple actiuni intr-o declaratie: sendInfo(playerid) { new a = 4, mStr[20]; format(mStr, sizeof(mStr), "Var a = %i", a), SendClientMessage(playerid, -1, mStr); } * odata ce stim marimea string-ului o putem scrie direct, fara sa mai apelam la sizeof
    Operatorul ternary Folosind acest operator poti economisi timp si spatiu, structura: conditie ? adevarat : fals
    new a = 5, b = 4, c; if(a > b) c = a; else c = b; // operatorul ternar c = (a > b) ? a : b; // ca parametru actual printf("c = %i", (a > b) ? a : b); Atribuim valori variabilelor ce sunt folosite ca parametri actuali O alta metoda ce te ajuta sa economisi timp/spatiu dar si sa ai un cod mai aranjat
    new a; // acest cod printf("%i", a = 5); // sau acest cod a = 5, printf("%i", a); // fac acelasi lucru Atribuirea mai multor variabile aceeasi valoare Daca ai 2 sau mai multe variabile si vrei sa le setezi aceeasi valoare (de exemplu 1), nu e nevoie de le egalezi pe fiecare in parte cu 1;
    new a, b, c; a = b = c = 1; // in loc de: a = 1, b = 1, c = 1; Creaza variabilele la timpul lor Nu va grabiti sa creati variabilele, mai jos va voi da un exemplu si va voi spune de ce:

    Am creata variabila para prea devreme, inca nu aveam nevoie de ea. In caz ca jucatorul nu corespunde cerintelor din primul if, variabila nu va fi folosita mai departe, deci a fost creata aiurea.
    Functii public - nu toate functie necesita sa aiba cuvantul public in fata (doar in cazul in care e apelata de un timer, CallLocalFunction, CallRemoteFunction, de un query). Callback-urile ce ne le ofera SA:MP-ul necesita folosirea sa.
    stock - nu este un tip diferit de functie fata de cele publice, cum cred multi. E un modificator ce ii spune compilerului sa nu trimita warning-uri in cazul in care o functie sau o variabila este creata insa nu e folosita:

    Unii din voi probabil folosesc aiurea acest modificator, e posibil sa aveti functii pe care nu le folositi si nu le veti folosi niciodata si totusi nu sunteti anuntati de compiler.
    Conditiile in loop Conditiile din header-ul unei bucle (loop) sunt foarte importante, la mai multe iteratii se va simti diferenta dintre o conditie scrisa gresit si una scrisa corect, insa va dati seama daca aveti mai multe bucle scrise aiurea apelate de mai multi playeri odata? Sigur se va simti.
    for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua la fiecare iteratie, la un numar mare de iteratii se observa diferenta.
    for(new i, j = GetPlayerPoolSize(); i < j; i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua doar la prima iteratie.
    Creearea variabilelor intr-un loop for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { new count; if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Nu e corect sa initializam o variabila in interiorul unui loop, ea va primi mereu valoarea 0 iar incrementarea de mai jos va fi degeaba, deoarece valoarea acestei variabile se va reseta la urmatoarea iteratie, varianta corecta:
    for(new i, count; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Cum aflam linia unde a fost apelata o functie Ca exemplu vom folosi functia CreateVehicle. Sa zicem ca aveti un timer ce creaza o masina intr-o anumita locatia insa voi nu stiti care din el e, putem afla foarte usor linia unde este apelata functia CreateVehicle folosind directivele pre-processor pentru a crea un macro:
    #define debug_CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) printf("** debug_CreateVehicle called on line %d", __line), CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) Cand functia CreateVehicle va fi apelata se va afisa mesajul respectiv in consola.
     
    (!) Pe parcurs voi mai adauga cateva informatii.
  12. Upvote
    L0K3D got a reaction from andreiusq in [DELETED]AntiExE - Servicii Web   
    Topicul a fost șters. Pentru mai multe informații contactați moderatorul responsabil.
  13. Haha
    L0K3D got a reaction from consty in [DELETED]AntiExE - Servicii Web   
    Topicul a fost șters. Pentru mai multe informații contactați moderatorul responsabil.
  14. Like
    L0K3D reacted to BBGaming in Proiectul Eureka RPG   
    frumos
  15. Ador
    L0K3D reacted to 577777 in Proiectul Eureka RPG   
    Ce prezenta, ne onoreaza loked cu un gamemode de mare angajament. Succes amigo si sper sa-ti iasa ce vrei si cum vrei.
  16. Ador
    L0K3D got a reaction from HaoSs07 in [REZOLVAT] Ma ajuta cineva sa adaug in textdraw sunt incepator.   
    Ai aici (apasa pe aici) un tutorial video.
  17. Haha
    L0K3D got a reaction from Dani3l. in Reclamatie - LaidoPvP   
    Nu prea conteaza unde se incepe o afacere, important e ca se face intre membrii comunitatii. Daca da vreo unul teapa e clar ca il vei reclama pe comunitate ca sa afle si altii de el.
    In cazul in care dovezile lui @consty sunt reale, in locul tau nu as mai fi atat de arogant. Il iei peste picior ca face posturi sa ia un key de 20E dar tot tu cersesti 12E pentru net.
  18. Like
    L0K3D got a reaction from alkaTraz in [REZOLVAT] Cum pot adauga?   
    Acel girofar e un obiect si trebuie sa-l atasezi de masina, mai jos iti voi da un exemplu.
    new car = CreateVehicle(vInfo[i][vModel], vInfo[i][vX], vInfo[i][vY], vInfo[i][vZ], vInfo[i][vA], vInfo[i][vColor1], vInfo[i][vColor2], -1, 1); vInfo[i][vObject] = CreateObject(19620, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 80 ); // <Infernus> AttachObjectToVehicle(vInfo[i][vObject], car, 0.000000, 0.000000, 0.699999, 0.000000, 0.000000, 0.000000 );  
  19. Like
    L0K3D got a reaction from consty in Reclamatie - LaidoPvP   
    Nu prea conteaza unde se incepe o afacere, important e ca se face intre membrii comunitatii. Daca da vreo unul teapa e clar ca il vei reclama pe comunitate ca sa afle si altii de el.
    In cazul in care dovezile lui @consty sunt reale, in locul tau nu as mai fi atat de arogant. Il iei peste picior ca face posturi sa ia un key de 20E dar tot tu cersesti 12E pentru net.
  20. Ador
    L0K3D got a reaction from 577777 in Reclamatie - LaidoPvP   
    Nu prea conteaza unde se incepe o afacere, important e ca se face intre membrii comunitatii. Daca da vreo unul teapa e clar ca il vei reclama pe comunitate ca sa afle si altii de el.
    In cazul in care dovezile lui @consty sunt reale, in locul tau nu as mai fi atat de arogant. Il iei peste picior ca face posturi sa ia un key de 20E dar tot tu cersesti 12E pentru net.
  21. Like
    L0K3D got a reaction from regeletau in Tutorial - Tips & Tricks   
    Cateva lucruri ce va pot economisi timpul de lucru cat si optimizarea modului de joc, unele din ele sunt deja postate pe forumul oficial SA:MP insa nu toti le folosesc sau nu le cunosc.
    Multiple actiuni intr-o declaratie: sendInfo(playerid) { new a = 4, mStr[20]; format(mStr, sizeof(mStr), "Var a = %i", a), SendClientMessage(playerid, -1, mStr); } * odata ce stim marimea string-ului o putem scrie direct, fara sa mai apelam la sizeof
    Operatorul ternary Folosind acest operator poti economisi timp si spatiu, structura: conditie ? adevarat : fals
    new a = 5, b = 4, c; if(a > b) c = a; else c = b; // operatorul ternar c = (a > b) ? a : b; // ca parametru actual printf("c = %i", (a > b) ? a : b); Atribuim valori variabilelor ce sunt folosite ca parametri actuali O alta metoda ce te ajuta sa economisi timp/spatiu dar si sa ai un cod mai aranjat
    new a; // acest cod printf("%i", a = 5); // sau acest cod a = 5, printf("%i", a); // fac acelasi lucru Atribuirea mai multor variabile aceeasi valoare Daca ai 2 sau mai multe variabile si vrei sa le setezi aceeasi valoare (de exemplu 1), nu e nevoie de le egalezi pe fiecare in parte cu 1;
    new a, b, c; a = b = c = 1; // in loc de: a = 1, b = 1, c = 1; Creaza variabilele la timpul lor Nu va grabiti sa creati variabilele, mai jos va voi da un exemplu si va voi spune de ce:

    Am creata variabila para prea devreme, inca nu aveam nevoie de ea. In caz ca jucatorul nu corespunde cerintelor din primul if, variabila nu va fi folosita mai departe, deci a fost creata aiurea.
    Functii public - nu toate functie necesita sa aiba cuvantul public in fata (doar in cazul in care e apelata de un timer, CallLocalFunction, CallRemoteFunction, de un query). Callback-urile ce ne le ofera SA:MP-ul necesita folosirea sa.
    stock - nu este un tip diferit de functie fata de cele publice, cum cred multi. E un modificator ce ii spune compilerului sa nu trimita warning-uri in cazul in care o functie sau o variabila este creata insa nu e folosita:

    Unii din voi probabil folosesc aiurea acest modificator, e posibil sa aveti functii pe care nu le folositi si nu le veti folosi niciodata si totusi nu sunteti anuntati de compiler.
    Conditiile in loop Conditiile din header-ul unei bucle (loop) sunt foarte importante, la mai multe iteratii se va simti diferenta dintre o conditie scrisa gresit si una scrisa corect, insa va dati seama daca aveti mai multe bucle scrise aiurea apelate de mai multi playeri odata? Sigur se va simti.
    for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua la fiecare iteratie, la un numar mare de iteratii se observa diferenta.
    for(new i, j = GetPlayerPoolSize(); i < j; i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua doar la prima iteratie.
    Creearea variabilelor intr-un loop for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { new count; if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Nu e corect sa initializam o variabila in interiorul unui loop, ea va primi mereu valoarea 0 iar incrementarea de mai jos va fi degeaba, deoarece valoarea acestei variabile se va reseta la urmatoarea iteratie, varianta corecta:
    for(new i, count; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Cum aflam linia unde a fost apelata o functie Ca exemplu vom folosi functia CreateVehicle. Sa zicem ca aveti un timer ce creaza o masina intr-o anumita locatia insa voi nu stiti care din el e, putem afla foarte usor linia unde este apelata functia CreateVehicle folosind directivele pre-processor pentru a crea un macro:
    #define debug_CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) printf("** debug_CreateVehicle called on line %d", __line), CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) Cand functia CreateVehicle va fi apelata se va afisa mesajul respectiv in consola.
     
    (!) Pe parcurs voi mai adauga cateva informatii.
  22. Haha
    L0K3D got a reaction from GabiVlgS in Tepar - King AleksandruAdv   
    Alexandre, nu esti in Scarface, nu ești Tony Montana si nu-i mai copia caracterul 😂. Înjuri ca ultimul prost când n-ai argumente sau când cineva îți demonstrează că ai greșit. Nu suntem impresionați de vorbele tale mărețe mai degrabă amuzați. 
  23. Upvote
    L0K3D got a reaction from s0nyx in [REZOLVAT] ce fac?   
    Citeste regulamentul.
  24. Upvote
    L0K3D got a reaction from Matt in [REZOLVAT] Problema TextDraw   
    Seteaza corect valorile din PlayerTextDrawTextSize, ca sa intelegi mai bine:  
    Cand doresti sa selectezi un TD de tip text, acesta are o raza (in cazul meu se poate observa usor, i-am setat o culoare bg-ului) si odata ce cursorul e in acea raza, poti selecta TD-ul. Cea mai simpla metoda pentru a ii seta raza potrivita, e sa folosesti iPleomax sau versiunile mai noi pentru a crea TD-urile, ii setezi bg-ului o culoare si modifici textsize-ul corespunzator, dupa care ii setezi culoarea transparenta.
  25. Upvote
    L0K3D got a reaction from Matt in Problema Tutorial   
    Nu mai e sens sa incepi un gamemode in 2020, doar dacă vrei o experiență nouă. Crezi ca cineva care nu e in stare sa rezolve aceste probleme minore ar fi în stare să creeze un mod de joc? 
×
×
  • Create New...