Jump to content

Hemingway

Member
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About Hemingway

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hemingway's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. Te salut cu respect, multumesc de apreciere.
  2. Salut! Daca doresti sa modifici caracteristica unei arme, atunci ai venit in topicul potrivit. /* define prescurtari ( pentru comoditate ) [ individual ]*/ #define SetPlayerHealth sph #define GetPlayerHealth gph #define playerid pi public OnPlayerTakeDamage(pi, issuerid, Float: amount, weaponid) { /*armour */ new Float: lh ; /* variabila care va raspunde de damage */ gph(pi, lh); /* atribuim variabila catre viata jucatorului, cand impusti in player, i se va modifica procentajul introdus mai jos*/ switch(weaponid) { case 31: /* id arma */ sph(pi, lh - 4); // [ ( -4 ) - hp-ul playerului scade cu 4 procente ] /* Daca doresti, poti adauga random damage */ case 31: { switch(random(4)) { case 0: sph(pi, lh - 5); case 1: sph(pi, lh - 23); case 2: sph(pi, lh - 10); case 3: sph(pi, lh - 6); /*------------------------------------------ */ } } /* Daca doresti, poti adauga doar damage pe o anumita parte a corpului*/ case 31: { switch (bodypart) // id parte a corpului { case 3: sph(pi, lh-12); } } } return 1; } /* Partile corpului id */ 3 - Trunchi 4 - Partea abdomenului 5 - Mâna stângă 6 - Mâna dreaptă 7 - Piciorul stâng 8 - Piciorul drept 9 - Cap /*------------------------------------------ */
  3. Salut! In acest tutorial o sa va invat cum sa faceti un sistem de taser pentru politie etc. /* variabila */ new taser[MAX_PLAYERS] /* avem nevoie de aceasta variabila pentru activare si dezactivare a tase-rului */ ; /* mergem in OnPlayerConnect */ public OnPlayerConnect(playerid) { /* atribuim player-ului la conectarea pe server taser dezactivat */ taser[playerid] = 0; /* taser - variabila atrbuita la inceput | playerid - id jucator | 0 - raspunde ca functie neactiva */ return 1; } /* Mergem in OnPlayerKeyStateChange */ public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_YES) { /* activarea/dezactivarea are loc prin butonul Y | KEY_YES - Y */ new weap, /* inregistram prin weap arma noastra ca taser */ ammo; /* id arma */ /* functia ce verifica daca are jucatorul arma necesara */ GetPlayerWeaponData(playerid,2,weap,ammo); /* playerid - id jucator | 2 - slot | weap - arma inregistrata ca taser | ammo - id arma */ /* verificam daca player-ul are arma necesara, in cazul meu Deagle. */ if(weap != 24) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nu ai arma necesara pentru Taser."); /* verificam daca taser-ul este activat */ if(taser[playerid]) { taser[playerid] = 0; return SendClientMessage(playerid, -1, "Tase-rul nu este activat."); } else { /* activam taser-ul */ taser[playerid] = 1; return SendClientMessage(playerid,-1,"Taser-ul a fost activat."); } } return 1; } /* mergem in OnPlayerWeaponShot */ public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { if(hittype == 1 && weaponid == 24 && taser[playerid] == 1) return staser(playerid,hitid); //hittype - tipul de foc, in cazul nostru se atribuie la playerl [ 1 - player ] //weaponid - id arma //taser[playerid] - deja stiti ( atribuire 1 - stock-ul pe care il avem, i se atribuie armei introduse de noi la variabila care inregistreaza statusul taserului return 1; } /* megem in orice loc al GM-ului */ stock staser(playerid, suspectid) { SetPlayerSpecialAction(suspectid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); // atribuim animatia care dupa idee il electrocuteaza ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "{9ACD32}Taser", "\n\nAi fost electrocutat cu o arma speciala Taser ( Deagle )\n\n", "x", ""); // informam player-ul ca a fost electrocutat. return 0; }
  4. Unul dintre array-uri este prea mic.
×
×
  • Create New...