Autor : Mister
Salut, cu ceva timp in urma am postat un video in care va intrebam si va ceream cateva sfaturi despre un sistem de case opening. Am abandanot "proiectul" pentru o perioada iar zilele acestea m am reapucat si dupa ce l am terminat si finisat, m am gandit sa il postez, de ce? de ce nu.
Descriere:
Sistemul este realizat in intregime de mine (asa lucrez eu indiferent, nu mai lucrez la comun sau la edit)
V 1.0 Prima versiune se putea utiliza doar de un player plus optimizare si cod scris prost, am postat la imagini si video acum ceva timp
Functioneaza pentru mai multi playeri in acelasi timp
5 tipuri de iteme: Common 48% UnCommon 23% Rare 16% Ultra Rare 11% Legendary 2%
Sistemul este inspirat din CS:GO
Sunete ca in CS:GO atunci cand se trece peste iteme si 3 sunete distincte pentru primele 3 clase de iteme
Nu aveti nevoie de streamer este creat doar din obiecte globale
Obiectele sunt create la 700metri deasupra playerului deci nu pot incurca
Sistemul nu contine textdrawuri deoarece asa ceva nu se poate realiza din acestea desi da impresia
210 obiecte vor fi create pentru fiecare player care deschide o cutie si vor fi distruse imediat dupa
Numele Cantitatea si Itemele care pot fi castigate la cutie pot fi usor modificate
Destul de ordonat, optimizat si bine aranjat zic eu pentru 300 de linii de cod dar oriunde e loc de mai bine
Pastebin : [Protected content]
Download pawn : [Protected content]
VirusTotal : https://www.virustotal.com/ro/url/18b1927e676a625a04c5ff6435c34398c86a0767893fb81c49ededb3277bd567/analysis/1536017014/
Video :