Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/09/2020 in all areas

  1. PENTRU VIZITATORI: TREBUIE SĂ TE ÎNREGISTREZI PENTRU A PARTICIPA LA ACEST CONCURS! Cu ocazia "redeschiderii" comunității noastre am decis să vă răsplătim fidelitatea prin organizarea unui nou GIVEAWAY spectaculos. EXTRAGEREA ESTE ASTĂZI 2 MARTIE, ORA 19:00! REGULAMENTUL CONCURSULUI: PENTRU PRIMUL LOC AVEȚI NEVOIE DE 50 DE POSTĂRI MINIM. PENTRU CELELALTE, 30. TREBUIE SĂ DEVII MEMBRU SERVERULUI NOSTRU DE DISCORD. PUTEȚI FACE ACEST LUCRU ACCESĂND LINKUL ACESTA: către Discord. TREBUIE SĂ NE CUNOAȘTEM ÎNTÂI. PENTRU ASTA EȘTI NEVOIT SĂ TE PREZINȚI. PUTEȚI FACE ASTA ACCESÂND LINKUL ACESTA: către Prezentări. CEI CARE NU RESPECTĂ MODELUL DE POSTARE SAU FAC MAI MULTE POSTĂRI SUNT DESCALIFICAȚI! PREMII: LOCUL I: 300€ adică o mie patru sute treizeci de lei CASH SAU ECHIVALENTUL ÎN BITCOIN SAU ALTE CRYPTOMONEDE CUNOSCUTE. AVEȚI URMĂTOARELE OPȚIUNI DE REVENDICARE: PayPal, Crypto, Transfer bancar. LOCUL II: RED DEAD REDEMPTION 2: ULTIMATE EDITION ROCKSTAR GAMES LAUNCHER KEY GLOBAL (€89.99) LOCUL III: STEAM GIFT CARD 50 USD STEAM KEY GLOBAL (€50.99) LOCUL IV: FIFA 20 STANDARD EDITION ORIGIN KEY GLOBAL SAU CS:GO PRIME EDITION (€35.99) LOCUL V: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS (€29,99) LOCUL VI GRAND THEFT AUTO V ROCKSTAR KEY GLOBAL (€15.99) CUM TE ALĂTURI CONCURSULUI?: NUMELE DE PE FORUM: USERNAME DISCORD + TAG (eg: keNN.#0901): LINK PREZENTARE: Câștigătorul va fi ales prin intermediul websiteului random.org, iar extragerea va fi difuzată LIVE pe canalul de YouTube al comunității. TOȚI PARTICIPANȚII AU SANȘE EGALE!
    5 points
  2. Cateva lucruri ce va pot economisi timpul de lucru cat si optimizarea modului de joc, unele din ele sunt deja postate pe forumul oficial SA:MP insa nu toti le folosesc sau nu le cunosc. Multiple actiuni intr-o declaratie: sendInfo(playerid) { new a = 4, mStr[20]; format(mStr, sizeof(mStr), "Var a = %i", a), SendClientMessage(playerid, -1, mStr); } * odata ce stim marimea string-ului o putem scrie direct, fara sa mai apelam la sizeof Operatorul ternary Folosind acest operator poti economisi timp si spatiu, structura: conditie ? adevarat : fals new a = 5, b = 4, c; if(a > b) c = a; else c = b; // operatorul ternar c = (a > b) ? a : b; // ca parametru actual printf("c = %i", (a > b) ? a : b); Atribuim valori variabilelor ce sunt folosite ca parametri actuali O alta metoda ce te ajuta sa economisi timp/spatiu dar si sa ai un cod mai aranjat new a; // acest cod printf("%i", a = 5); // sau acest cod a = 5, printf("%i", a); // fac acelasi lucru Atribuirea mai multor variabile aceeasi valoare Daca ai 2 sau mai multe variabile si vrei sa le setezi aceeasi valoare (de exemplu 1), nu e nevoie de le egalezi pe fiecare in parte cu 1; new a, b, c; a = b = c = 1; // in loc de: a = 1, b = 1, c = 1; Creaza variabilele la timpul lor Nu va grabiti sa creati variabilele, mai jos va voi da un exemplu si va voi spune de ce: Am creata variabila para prea devreme, inca nu aveam nevoie de ea. In caz ca jucatorul nu corespunde cerintelor din primul if, variabila nu va fi folosita mai departe, deci a fost creata aiurea. Functii public - nu toate functie necesita sa aiba cuvantul public in fata (doar in cazul in care e apelata de un timer, CallLocalFunction, CallRemoteFunction, de un query). Callback-urile ce ne le ofera SA:MP-ul necesita folosirea sa. stock - nu este un tip diferit de functie fata de cele publice, cum cred multi. E un modificator ce ii spune compilerului sa nu trimita warning-uri in cazul in care o functie sau o variabila este creata insa nu e folosita: Unii din voi probabil folosesc aiurea acest modificator, e posibil sa aveti functii pe care nu le folositi si nu le veti folosi niciodata si totusi nu sunteti anuntati de compiler. Conditiile in loop Conditiile din header-ul unei bucle (loop) sunt foarte importante, la mai multe iteratii se va simti diferenta dintre o conditie scrisa gresit si una scrisa corect, insa va dati seama daca aveti mai multe bucle scrise aiurea apelate de mai multi playeri odata? Sigur se va simti. for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua la fiecare iteratie, la un numar mare de iteratii se observa diferenta. for(new i, j = GetPlayerPoolSize(); i < j; i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua doar la prima iteratie. Creearea variabilelor intr-un loop for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { new count; if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Nu e corect sa initializam o variabila in interiorul unui loop, ea va primi mereu valoarea 0 iar incrementarea de mai jos va fi degeaba, deoarece valoarea acestei variabile se va reseta la urmatoarea iteratie, varianta corecta: for(new i, count; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Cum aflam linia unde a fost apelata o functie Ca exemplu vom folosi functia CreateVehicle. Sa zicem ca aveti un timer ce creaza o masina intr-o anumita locatia insa voi nu stiti care din el e, putem afla foarte usor linia unde este apelata functia CreateVehicle folosind directivele pre-processor pentru a crea un macro: #define debug_CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) printf("** debug_CreateVehicle called on line %d", __line), CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) Cand functia CreateVehicle va fi apelata se va afisa mesajul respectiv in consola. (!) Pe parcurs voi mai adauga cateva informatii.
    2 points
  3. M-am decis să fac un panel, așa de plictiseală, poate-l pun pe leaks. Imagine de început: https://imgur.com/a/eu5nPzm
    2 points
  4. KillerFish

    Mod de joc - PlayKingdom

    Username: Allonzo Nume gamemode: Play-Kingdom Creator (sau editor): Edison - TheKingFTW Poze/Video în care prezinți modul de joc: Nu am, puteti vedea si voi. Link Virustotal: https://www.virustotal.com/gui/url/c33e3d944f0673c20ec734f57a0a47d30dca9bab05355a2835392df152577ae0/detection Link download: [Protected content] Alte precizări: Gamemode-ul are multe sisteme, are si buguri, e un gamemode cat de cat frumos, are multe chestii frumoase in el, mult succes, tin sa precizez ca am postat gamemode-ul deoarece TheKing nu s-a tinut de cuvant.
    1 point
  5. Mihaita

    Cadou - keNN.

    Persoana caruia ii oferi cadoul: keNN. Cadou: https://imgur.com/a/5yRiLJ4 and https://imgur.com/a/82snVrR Alte precizari: Sper sa iti placa Avand in vedere ca nu am mai lucrat in Ps de vreo 3 ani.
    1 point
  6. Rise

    Prezentare - Error404

    Salut, error, prietenul meu de pe T4P
    1 point
  7. 1 point
  8. Sugerez sa adaugati o sectiune noua numita Inginerie sociala/social engineering. Eu cred ca o astfel de sectiune ar fi foarte folositoare deoarece, dupa parerea mea, aceasta e cea mai buna modalitate de a face bani pe internet(ilegal).
    1 point
  9. https://imgur.com/a/lDvtntB Noi update-uri, realizată pagina de staff + profilul utilizatorului. Din poză * Web Developer-ul și Scripter-ul sunt niște badge-uri*, aceste badge-uri pot fi puse de un admin >= 5, un fel de custom ranks, vizibile și pe profil, și pe staff list.
    1 point
  10. antiuntrusted

    nevasta mea ❤️

    nevasta mea
    1 point
  11. Matt

    [REZOLVAT] Problema Pawno

    Problema a fost rezolvată. Topic închis!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...