V-ați săturat să stați o groază la compilare? Atunci, acest tutorial este ceea ce cauți.
Pentru început să pregătim instrumentele cu care vom lucra astăzi.
1 - Librăria YSI. ( ultima versiune, bineînțeles )
2 - Compiler-ul în sine.
3 - Sublime Text 3. ( pe acesta vom lucra )
* Pasul 1 - Descărcarea librăriei YSI și compiler-ului.
Librăria YSI : Descărcare
Compiler-ul Zeex : Descărcare
Pawno gata pregătit : Descărcare
* Pasul 2 - Instalarea & Ordonarea librăriei YSI si compiler-ului.
Creem un nou folder pe desktop pe care îl numim : 'Execute Compiler'. ( imagine )
Intrăm în acesta și vom creea alt fișier pe care îl vom denumii : 'lnd'. ( imagine )
Adăugăm în acesta fișierele care se află în arhiva compiler-ului. ( imagine )
Dezarhivăm arhiva 'pawno' în folder-ul 'Execute Compiler'. ( imagine )
După ce am făcut asta, dezarhivăm arhiva 'Librăria YSU 4.x' în 'include'. ( imagine )
Iar la final, adăugăm in folderul 'include', include-urile de care avem nevoie pentru gamemode-ul nostru.
* Pasul 3 - Configurarea compiler-ului în Sublime Text 3.
Deschidem Sublime Text 3.
Ne ducem la 'Preferences' -> 'Package Settings' -> 'Pawn Compiler Settings' -> 'Edit Build Settings ( Pawn.sublime-build )'. ( imagine )
După trebuie să adaugăm în acel fișier urmatorul cod:
{
"cmd": ["pawncc", "$file_name", "-;+", "-v2", "-d3","-Z+", "-\\)+"],
"path": "C:/Users/Leonard/Desktop/Execute Compiler/lnd"
}
* Parametrul 'path' îl modificați fiecare după locația unde ați instalat Zeex Compiler-ul.
După ce am făcut și acest pas, salvăm și asta a fost tot.
Acum, gamemode-ul vostru ar trebuii să se compileze în maxim 5 - 6 secunde, depinde de liniile gamemode-ului.
* Sper că va ajutat acest tutorial, nu uitați să lăsați un LIKE.
* Dacă aveți nevoie de ajutor, lăsați un reply sau eventual faceți un topic la -> Click