Pai, cand un jucator da /report, sau /n, contorizezi report-ul sau n-ul intr-o variabila globala unde o actionezi la un timer de 1 secunda.
Exemplu:
Faci 2 variabile globale:
new
reports,
newbies;
Variabilele globale le initializezi la OnGamemodeInit cu 0
public OnGameModeInit( )
{
reports = 0;
newbies = 0;
return true;
}
La comenzile de report si newbie pui:
YCMD:report( playerid, params[], help )
{
SCM( playerid, -1, "Reportul tau a fost trimis catre administratori!" );
reports ++; // aici aduni reporturile
return true;
}
YCMD:/n( playerid, params[], help )
{
SCM( playerid, -1, "Intrebarea ta a fost trimisa catre administratori!" );
newbies ++; // aici aduni intrebarile pe /n
return true;
}
Iar acum la un timer de 1 secunda verifici:
task oneSecondTimer[ 1000 ]( )
{
if( newbies || reports )
{
foreach( new x : Player )
{
if( PlayerInfo[ x ][ pAdmin ] )
{
// aici ii formatezi textdrawul si adaugi newbies, respectiv reports
}
}
}
return true;
}
Iar dupa ce un admin a raspuns la un report sau un helper a raspuns la o intrebare, doar scazi din cele 2 variabile.
Eu ti-am dat un exemplu foarte simplu, bineinteles, poti face ceva mult mai smart cu iteratori, dar cum ai zis ca "Nu prea stiu ce as putea sa fac."... e cam greu. ????