Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/30/2018 in all areas
-
Salutare, asta e continuarea gm-ul postat acum 1 an si ceva, link. De atunci i-am facut cate schimbari gamemode-ului: adaugarea factiunilor, cateva au fost finalizate (comenzi, etc); am inceput sa creez job-urile, foarte putine; sistemul de DMV, gasiti pe canalul meu de youtube videoclipul. sistemul de vehicule personale; comenzi pentru administrarea serverului; un design dragut si clasic; (!) posibil cateva chestii au fost sterse/modificate din versiunea precedenta, chiar nu mai tin minte, nu am lucrat o perioada lunga la el; Cateva imagini facute recent si cat timp ma mai jucam/testam serverul: https://imgur.com/a/DuBHt0p Probabil sunt cam incalcite pozele. Cand voi avea timp o sa fac o descriere mai amanuntita a proiectului si voi aranja pozele corespunzator, momentan nu va asteptati la o tornada de update-uri, nu prea am timp. Cu aceasta ocazie rog moderatorii sa nu inchida topicul, proiectul nu va fi mort pana cand nu voi anunta eu, posibil inactiv din acelasi motiv, timpu - colegiu, scoala auto, antrenamentele si alte chestii. Rog pe oricine vede acest topic sa-si lase o parere si chiar sugestii deoarece cand voi considera ca e destul, voi posta proiectul pe net. Multumesc mult pentru atentie ????1 point
-
MadalinAdv - Servicii Web
AntiExE reacted to MadalinAdv for a topic
Username: MadalinAdv Varsta: 16 Ce fel de servicii oferi?: Fac paneluri la comanda (de la 0) pe orice template, tin sa precizez ca folosesc laravel. Pret: x Detalii de contact: Pm pe forum sau discord: MadalinAdv#7196 Alte precizari: Astept mesaje.1 point -
Practic este o idee mai veche, pe care o postez aici ca poate asa mai lucrez putin si la asta. Ce e chestia asta? Un proiect de server de SA:MP (daca schimb conserva si iau GTA V, facem si acolo). Deja exista B-Zone, Bugged, Nephrite si ce mai e, de ce ma intereseaza pe mine de chestia asta? Pentru ca e diferit. E unic din punct de vedere tehnic (detalii mai jos), in primul rand, apoi din punct de vedere al ideilor. Nu o sa fie inceput de la niciun gamemode existent (nici alea care au doar sistem de login sau burned sau ce se mai poarta acm). E un gamemode facut doar de dragul inovatiei, nu am mai jucat SA:MP de cand s-a inchis RedzMax, deci nu cred ca e cazul sa ma acuzati ca copiez, nici nu stiu ce s-a mai intamplat. Fiecare system va fi gandit integral de mine, asa ca o sa fie complet diferit de ceea ce exista. In ultimul timp, tot ce a fost adus nou au fost sisteme de care te intalnesti din an in Paste, cum aveam pe KroNix un fel de minigame cu ninja. Se poate inova mult mai usor. Trebuie doar reimaginate niste sisteme de baza, ceea ce o sa fac cu acest proiect. Imi dau seama ca nu o sa atraga probabil, dar eu vreau sa testez niste limite. O sa anunt detalii pe masura ce sunt cat de cat conturate. Release date cand? Nu curand. E posibil nici sa nu fie server. Daca o fi sa deschid ceva, anunt. Daca nu, ori vand ori fac open-source dupa un timp. Unic din punct de vedere tehnic In ultimul timp am inceput sa lucrez predominant in .NET, asa ca acest gamemode nu va avea urme de PAWN. C# baza ???? La fel si forum si panel (care vor fi facute amandoua in ASP.NET Core). Daca nu mi-e lene si e interes, poate fac si ceva live sau site-uri de prezentare. Daca am uitat sa zic ceva, dau edit. Daca aveti intrebari, exista PM. Daca vi se pare interesant, accept donatii (daca sunt donatii destule o sa abandonez orice eventuala vanzare si devine open-source). Changelog: L# v0.0.5 PA L# v0.0.18 PA L# v0.0.19d PA L# v0.0.2.3-pa1 Contact: Discord: ╲⎝⧹ Chase. ⧸⎠╱#3052 Donatii: Paypal: https://www.paypal.me/irealworlds iReal Worlds Romania1 point
-
Folosind acest API putem apela la orice functie din gamemode de pe o pagina web. Link download API: sa-mp.com Pagina web Pentru inceput vom crea pagina web <?php include 'SampRconAPI.php'; if(isset($_POST['apeleaza'])) { $rcon = new SampRconAPI('127.0.0.1', 7777, 'pass'); // parametri: ip, port, rcon password $rcon->Call('rconFunct'); } ?> <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>Apelarea functiei</title> </head> <body> <center> <h1>Server Query and RCON API</h1> <form action="" method="post"> <button type="submit" name="apeleaza">Apeleaza functia</button> </form> </center> </body> </html> Cream un filterscript Din cauza nu stiu carui bug, ca callback-ul OnRconCommand sa fie apelat, trebuie pus intr-un filterscript, vom crea unul: #include <a_samp> main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { if(!strcmp(cmd, "rconFunct", true)) { CallRemoteFunction("FunctiaApelata", "s", "un simplu text"); // parametrii: numele functiei din gamemode, descriptorii de format, si restul parametrilor ce ii are functia din gamemode. } return 1; } Y_Less avea rezolvarea pe contul sau de github. Recomand sa cititi pe wikipedia ce este si ce reprezinta functia CallRemoteFunction ???? Functia din gamemode Odata ce am creat un filterscript ce contine callback-ul OnRconCommand ne mai ramane sa cream si functia ce dorim sa o apelam: forward FunctiaApelata(string[]); public FunctiaApelata(string[]) { printf("%s.", string); return 1; } Final Intr-un final functia a fost apelata si s-a executat cu succes. © L0K3D_Hokage1 point
-
Daca e cineva interesat sa cumpere de la https://shadow.tech/int, nu uitati sa folositi codul CALE8BMN pentru o reducere de 10$!1 point
-
1 point
-
[ 27.12.2018 ] - la ora xx:45 reporterii vor fi anuntati ca peste 5 minute incep anunturile gratuite; - adaugata comanda /news pentru reporteri; - reporterii vor primi o camera cand se spawneaza in HQ; - adaugat optiunea de a face live pentru reporteri >> pentru a incepe un live, reporterul trebuie sa fie in HQ, dupa ce ambii jucatori accepta confirmarea vor fi asezati pe scaune intr-un studio ** Buguri rezolvate - la invite nu arata de catre cine ai fost invitat in mesajul trimis catre membrii factiunii - /duty nu merge in toate cazurile, "Trebuie sa fii in interiorul HQ-ului" - /mdc si /wanted nu afiseaza distanta corecta Anunt1 point
-
AlexxAdv sau RebornAdv il faceau mai bine decat tine, sa stii.1 point
-
Pai, pentru inceput avem: new minutes, seconds = PlayerVar[playerid][pPayday], str[128]; minutes = seconds / 60; seconds -= minutes*60; Asa vom calcula secundele si minutele. Apoi, pentru afisaj avem: format(str, 128, "next_payday_in:_~g~%s%d:%s%d", (minutes < 10) ? ("0") : (""), minutes, (seconds < 10) ? ("0") : (""), seconds); PlayerTextDrawSetString(playerid, PaydayPTD[playerid], str); PlayerTextDrawShow(playerid, PaydayPTD[playerid]); ^^ Codul trebuie sa stea intr-un timer! Spre exemplu: (ai nevoie de y_timers pentru a folosi timer-ul de mai jos) timer OneSecondTimer[1000]() { foreach(new playerid : Player) { new minutes, seconds = PlayerVar[playerid][pPayday], str[128]; minutes = seconds / 60; seconds -= minutes*60; format(str, 128, "next_payday_in:_~g~%s%d:%s%d", (minutes < 10) ? ("0") : (""), minutes, (seconds < 10) ? ("0") : (""), seconds); PlayerTextDrawSetString(playerid, PaydayPTD[playerid], str); PlayerTextDrawShow(playerid, PaydayPTD[playerid]); } } Si poti folosi textdraw-ul meu: (care trebuie pus in OnPlayerConnect) PaydayPTD[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 3.000001, 437.644470, "next_payday_in:_00:00"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, PaydayPTD[playerid], 0.199666, 1.056592); PlayerTextDrawAlignment(playerid, PaydayPTD[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, PaydayPTD[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, PaydayPTD[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, PaydayPTD[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, PaydayPTD[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, PaydayPTD[playerid], 2); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, PaydayPTD[playerid], 1); Trebuie si el initializat la inceput: new PlayerText:PaydayPTD[MAX_PLAYERS];1 point
-
Este foarte frumos, felicitari !1 point
-
#2k19 #samp #nolifer #mureviews1 point
-
[ 27.12.2018 ] - in loc de Respect Points (RP) vor fi Eureka Points (ekP), ramane de vazut cum vor fi castigate, probabil la joburi, la payday; - rezolvate bugurile raportate in #bugs (canalul de Discord); - la sistemul de war au fost aduse cateva modificari si alte buguri rezolvate; - cateva comenzi generale create; - alte cateva chestii minore ce tin de cod au fost modificate/reparate/rearanjate; Un update cam micut, insa topicul era mort complet ????1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
ABOUT LEAKS COMMUNITY
LEAKS.RO is a resource community where aspiring webmasters can share content and receive support for a wide variety of software platforms — no license required.