Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/2018 in all areas

  1. Helau. Bun, cu totii stim ce este optimizarea si in ce consta. Totusi, codul facut ca si 'drumul ce mai scurt' nu este toata optimizarea. Query-urile SQL au nevoie de un timp pana sa fie terminate si daca nu le distribuiti bine in cod o sa aveti Tick Drops. Acele Tick Drops apar cand server-ul asteapta ca acel query executat de voi sa fie completat. Astazi vreau sa va explic cateva trucuri prin care nu o sa aveti probleme. Pentru inceput, avem exemplul: mysql_format(SQL, query, "UPDATE `users` SET `Money`=%d WHERE `ID`=%d", PlayerInfo[playerid][pMoney], PlayerInfo[playerid][pSQLID]); mysql_query(SQL, query); Sa zicem ca vrem sa punem acest query intr-un timer de 1 secunda. Dupa fiecare secunda server-ul va astepta ca acest query sa fie executat, dar pe noi nu ne intereseaza asta, asa ca server-ul va astepta practic degeaba in fiecare secunda ca acest query sa fie terminat . De asta trebuie sa facem acest query threaded. mysql_format(SQL, query, "UPDATE `users` SET `Money`=%d WHERE `ID`=%d", PlayerInfo[playerid][pMoney], PlayerInfo[playerid][pSQLID]); mysql_tquery(SQL, query, "", ""); Bun, care e diferenta dintre un query threaded si unul normal: Pai, query-ul normal pune in asteptare script-ul server-ului, in timp ce query-ul threaded se executa separat. Practic, nu deranjeaza server-ul sa zic asa. Printr-un desen sper sa intelegeti mai bine: https://imgur.com/gSr89YQ La stanga avem query-uri non-threaded iar la dreapta avem query threaded. Query-urile non-threaded sunt necesare doar cand ai un query de la care astepti un raspuns, cum ar fi: mysql_format(SQL, query, "SELECT * FROM `users` WHERE `Admin` != 0"); mysql_query(SQL, query); // deoarece avem nevoie de randurile rezultate pentru a fi prelucrate for(new i, j = cache_get_row_count(); i != j; i++) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; cache_get_field_content(i, "Name", name); SendClientMessage(playerid, -1, name); } Sau putem sa facem o metoda mai optimizata folosind query threaded: mysql_format(SQL, query, "SELECT * FROM `users` WHERE `Admin` != 0"); mysql_tquery(SQL, query, "ShowAdmins", "d", playerid); // sa zicem ca am bagat acest query intr-o comanda, playerid = jucatorul care a folosit comanda . . . forward ShowAdmins(playerid); public ShowAdmins(playerid) { for(new i, j = cache_get_row_count(); i != j; i++) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; cache_get_field_content(i, "Name", name); SendClientMessage(playerid, -1, name); } return 1; } Astfel, server-ul nu va fi deranjat iar adminii nostri se vor afisa dupa aprox. cateva milisecunde mai tarziu. (aproape ca nici nu se observa diferenta) Daca am gresit cu ceva astept sa ma corectati si sper ca v-a prins bine acest mic tutorial.
    3 points
  2. Loly il facea mai bn, dar e bun si asta...
    2 points
  3. ce stii tu despre mysql copil @Matt
    1 point
  4. merita spusa ON: good job
    1 point
  5. Eu cu Matt suntem prieteni si mi-a spus sa ma uit peste tutorialul lui si am facut o mica gluma.
    1 point
  6. ???? Cum ar putea cineva sa faca chestia asta mai bine daca toti o folosesc la fel ... :)))))) Mai e o metoda sa folosesti ceva mai optim, dar nu are rost sa vorbesc despre ea ca multi nu or sa o inteleaga.
    1 point
  7. Good tutorial, but it's not enough .. :)) Dupa cum am zis, bun tutorial pentru incepatori, dar nu e destul pentru cei ce vor sa optimizeze toate cacaturile astea de gamemodeuri de pe internet .. :))
    1 point
  8. MrWix

    Maine e ziua mea, lma mie!

    Maine e ziua mea, lma mie!
    1 point
  9. Imi pare rau, n-am vazut ca nu e buna baza de date! LINK DOWNLOAD > http://zipansion.com/2m0kk
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...