Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/22/2018 in all areas
-
Username: @rEvonex - Omul de baza (Scripter) | @rAcs - Owner Nume Proiect: SKULL Hard RPG Detalii proiect: IP: 46.102.116.25:7777 Plugins: crashdetect.so streamer.so mysql.so mysql_static.so Whirlpool.so pawnregex.so sscanf.so Discord: https://discord.gg/Db3jaXw - Pentru propuneri | pareri | raportare bug-uri Versiune GM: RO-RPG v0.0.4 Pentru inceput vreau sa mentionez faptul ca Gamemode-ul este conceput de la 0, iar treptat sunt aduse imbunatatiri. Pe viitor acest Gamemode va sta la baza unui server/comunitati. Momentan cautam gazduire (forum+website, host avem noi). Numele inca nu a fost ales deoarece ramane de vazut daca ne vom afilia la o comunitate sau nu. Acest Gamemode vrem sa fie unul Hard RPG in sensul ca economia va fi foarte apropiata de realitate. Sa spunem un B-Zone pe la inceputul lui, cand stateai de placere sa faci un ban si sa te joci pentru o masina. Vrem sa readucem atmosfera de mult uitata. Acum stai 5 minute ai infernus, este jalnic. Progres Gamemode: RO-RPG v0.0.1 RO-RPG v0.0.2 RO-RPG v0.0.3 RO-RPG v0.0.4 - Rezolvat un bug la comada [/closestcar]. - Adaugata comanda /closereport si o prescurtare a acesteia /cr. - Adaugat atunci cand folosesti /recon /spec pe un jucator, se verifica daca respectivul are un report activ, iar daca are il va inchide. - In comanda /stats /check pentru admini va aparea si skin-ul jucatorului. - Facuta comanda /ip pentru amdini care va arata conturile care se afla pe ip-ul jucatorului respectiv. - Rezolvat bugul prin care adminii nu apareau corect pe comanda /admins. - Adaugata comanda /kill pentru admin pentru a te sinucide. - Facut sistem de MOTD pentru admini si helperi (/amotd /hmotd /showamotd /showhmotd). - IP-urile jucatorilor sunt salvate in baza de date la fiecare conectare. - Rezolvat un bug la textul in care jucatorul primea accept la report. - Rezolvata problema la /spawnhere. - Comanda /sethelper a fost pusa la admin 5+. - Creat sistem de Newbie asemanator Nephrite. - Create comenzile /up /dn. - Facuta comanda /skydive. - Facuta comanda /setvehvw si /setvehint. - Facuta comanda /vehcolor. - Facute comenzile /givemoney /givebank. - Facut sistem de cooldown pentru comenzile de tip sanctionare si bani timp de 30 de secunde. - Facuta comanda /sync prin care verifica daca jucatorul respectiv are desync. - Facuta comanda /forcename. * Rezolvat bugul la comenzile (/hmotd) si (/amotd) in care se stergea MOTD-ul cand tu il schimbai. * Rezolvat bugul la comanda (/sync) prin care cel care utiliza comanda primea slap. * Adaugate cateva mesaje la comanda (/forcename). * Adminii care sunt deghizati cu comanda (/acover) numai apar in lista pe (/admins). * Creata comanda (/check) ca prescurtare de la comanda (/checkstats). * Creata comanda (/questions) prin care un helper poate vedea cate intrebari sunt in asteptare. * Adaugat un timer, cand jucatorul trimite o intrebare pe (/n) si nu primeste un raspuns in 5 minute aceasta va fii inchisa automat. * Daga un helper foloseste (/nskip) la o intrebare, intrebarea jucatorului respectiv va avea 2,50 minute de asteptare pana aceasta va fii anulata automat. * Rezolvata problema cand un helper iti raspundea la intrebare numai puteai sa trimiti alta. * In comanda (/helpers) helperii care sunt la datorie vor aparea cu verde iar cei care nu sunt vor aparea cu rosu. * In comanda (/helpers) apar si cati helperi sunt la datorie. * Comanda (/nduty) a fost schimbata in (/hduty). * Creat pentru helperi un text pe ecran langa data cu A (adminii online), H (helperii online) si N (intrebarile in asteptare). * Modificate cateva mesaje din comanda (/spec) respectiv (/recon). * Nu se mai pot trimite raspunsuri sub 5 caractere in comanda (/nsend). * Jucatorul care are o intrebare preluata de un helper si acesta foloseste (/nskip), jucatorul este informat ca helperul respectiv sare peste solicitarea acestuia. * Jucatorul este informat cand un helper ii preia intrebarea. * Creata comanda (/o) pentru admini prin care acestia pot trimite mesaje globale pe chat. * In comanda (/server) adaugate optiunea de a bloca comenzile (/o) si (/cnn). * In comenzile (/o) si (/cnn) a fost adaugat protectie sa nu poti introduce nume de servere. * Cand un jucator primeste se spawneaza acesta primeste virtual world 0 si interior 0. * Adaugate protectii la comenzile mai speciale sa nu pot fii folosite pe fondatori. * Schimbat sistemul de report. * Facuta comanda (/countdown) pentru admini. * Facute log-uri in baza de date pentru comenzile (/givemoney) si (/givebank). * Cand un admin este spectator pe un jucator, adminul va vedea tot ce scrie in chat jucatorul. * Rezolvat text-ul de la comanda (/pm). * Rezolvat bugul la comanda (/gotoint). * Rezolvate mesajele de la comanda (/recon) respectiv (/spec). * Rezolvata sintaxa la comanda (/unmute). * Refacuta comanda (/spawnhere), nu se vor pierde armele si nu va mai trebuii ca jucatorul sa stea o secunda la spawn. * Timpul pe care-l primesti de asteptare la comanda (/activate) este salvata instant in baza de date. * Facuta comanda (/god) pentru admini 6+. * Facuta comanda (/checkwarns) prin care un admin poate vedea numarul de warnuri pe care le are un jucator. * Facuta comanda (/warno) pentru admini prin care poate da warn unui jucator deconectat. Restul de actualizari pot fi vazute pe Discordul nostru! Va Asteptam!1 point
-
Da un like ca nu iti cade mana.. Arata ca apreciezi munca depusa de mine. [/hide]1 point
-
1 point
-
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) // verificam daca a apasat un key { if(newkeys & KEY_YES) // verificam daca a apasat Y { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,0.0,0.0,0.0) // avem job-ul cu ID 1 la coordonatele 0.0, 0.0, 0.0 { if(PlayerInfo[playerid][pJob] != 0) // verificam daca are vreun job { PlayerInfo[playerid][pJob] = 0; SCM(playerid, -1, "Ai demisionat de la job-ul tau actual."); } else // daca nu are niciun job { PlayerInfo[playerid][pJob] = 1; SCM(playerid, -1, "Te-ai angajat la job-ul cu ID 1."); } } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 100.0, 100.0, 100.0) // coord altui job { // acelasi lucru } } }1 point
-
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys & KEY_YES) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ...) // coord jobului tau { if(PlayerInfo[playerid][pJob] == idul_jobului) { // ii iei jobul } else { // codul prin care ii dai jobul respectiv. } } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ...) // coord altui job { // acelasi lucru } } }1 point
-
1 point
-
1 point
-
Username: Razor Nume gamemode: Burned mega edit | updated |sisteme noi, vedeti voi. Creator (sau editor): Razor editor si Edison Creator. Poze/Video în care prezinți modul de joc: https://imgur.com/a/2J8lNo3 (nu sunt toate in ordine). Link Virustotal:https://www.virustotal.com/#/file/c74aa8df27099e74a0eac392a8778ae300075e7cc87fb191be03bad6bbcaddf7/detection Download: https://www96.zippyshare.com/v/xHePP99Q/file.html Parola de la arhiva este "leaks"!!!! Sistem rainbowcar update: - Acesta se poate cumpara din /shop pentru fiecare vehicul in parte cu 100 PP. - Se poae activa / dezactiva cu ajutorul comenzii /rainbowcar. - Masina isi va pastra culoarea setata din carcolor. Jobs update: - adaugat job-ul newsman - adaugat job-ul Grass Cutter - adaugat job-ul Gardener - scos job-ul Curier. - refacuta economia la job-uri. Toate bug-urile sunt rezolvate, cu mici exceptii. Download: https://www96.zippyshare.com/v/xHePP99Q/file.html Parola de la arhiva este "leaks"!!!! Mai multe detalii in gamemode, succes cu serverul.0 points
-
Bună să îți fie inima dragule. Sus cu topicu ăsta.0 points
-
Username: qRuby Nume Proiect: Gamemode from 0 (new.pwn) Detalii proiect: _______________________________________________________________________________________________________________________ Salut, dupa un timp de gandire, m-am decis sa creez un gamemode de la 0 si sa il optimizez cat m-ai mult in stilul meu. Optimizarea consta in: - iteratori. - dialog-uri pe switch. - array-uri mici. - array pentru sendclientmessage de maxim 144 (consuma biti daca e mai mult). De ce creez acest gamemode? Acest gamemode o sa fie pus la vanzare de catre mine, daca membrul x cumpara gamemode-ul, nu o sa fie vandut mai departe. Gamemode updates (v1.0 stable): - Adaugat un sistem de login & register. - Parolele sunt criptate in Whirlpool. - Adaugat un DMV. * coming soon *0 points
-
In ziua de a 8-a zi de dupa saptamana bisecta a cenetarului abstral invers proportional limitand spre -inifit dar in acelasi timp functia fiind impara pentru un interval limitat de numere ce corespunde numerelor Pitagoricesti se va pogori BoNNe!0 points
-
Postul de administrator pe server a fost ocupat de @Eyesky. Restul posturilor sunt libere.-1 points
-
-1 points
-
Up, mai avem nevoie doar de un sponsor si dam drumu la proiect.-1 points
-
-1 points
-
https://prnt.sc/kllw49 foarte serios :)))-1 points
-
-1 points
-
@Filip, se vede, dar poza de pe grup in care ai intrat si ai inceput sa injuri nu ai? Rog un administrator sa ii stearga comentariul la copil.-1 points
-
injurat? am zis doar "de ce grupul arata ca fiind unul facut de un copil de 10 ani" te rog frumos lasa prostia cand vorbesti cu mine-1 points
-
Zic sa te termini cu posturile aiurea si sa-i dai drumul.-1 points
-
Username: filip Vârstă: 16 Ce recrutezi?: - Ce oferi în schimb:- Detalii de contact: - Alte precizări: Caut echipa pentru o comunitate si un server samp. De ce am nevoie? De un administrator forum, de moderatorii pentru forum ( ii alege administratorul ), de un administrator pentru server ( el se va ocupa de tot serverul, de lideri, helperi, admini, jucatori, probleme, etc. ), de un web-developer si de un web-designer care stie sa faca si teme si in ultimul rand ca era sa uit, am nevoie si de un finantator ( cel care va plati, serverul si promovariile, webhostul si domeniul este asigurat. ). Tin sa mentionez ca gamemode ul o sa fie unul de la 0. Acesta o sa fie inceput atunci cand imi voi gasii o echipa stabila si pusa la punct.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
ABOUT LEAKS COMMUNITY
LEAKS.RO is a resource community where aspiring webmasters can share content and receive support for a wide variety of software platforms — no license required.