Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/04/2018 in all areas
-
Undeva ai incercat sa accesezi un index al unui vector care i-a depasit limitele. Sa iti dau un exemplu: Ai vectorul v[100] (v de la 0 la 99, 100 pozitii) Eroarea aia ti-o da atunci cand incerci: for(new i = 0; i <= 100; i++) v [ i ] = 0; La finalul acestui loop (atunci cand incearca sa acceseze v[100]) vei primi aceasta eroare, ca limita acestuia este v[99].3 points
-
Username: Kramppers Vârstă: 16 ani Ce recrutezi?: Partener(i) pentru o comunitate Ce oferi în schimb: Grad Detalii de contact: Discord: Kramppers#5367 Alte precizări: Nu1 point
-
Username: qRuby Vârstă: 20 ani. Ce vinzi?: Pachet Learn2Code.RO (domeniu + backup) Dovada (că eÈ™ti în posesia produsului): PreÈ›: 15 euro. Detalii de contact: discord qRubÂ¥.py à § learn2code#5645 Alte precizări: uite ditamai stiulete, pt fetele brunete oferta man1 point
-
Dennis12's Attachments Object Editor
Alexandru98 reacted to Dennis12 for a topic
Dennis12's Attachments Object Editor Introducere Salutare tuturor, zilele acestea am cautat un filterscript special pentru acest lucru, dar nu am gasit, asa ca m-am gandit sa il creez chiar eu pentru a imi putea termina munca ? , iar acum vreau sa il impartasesc si cu voi, cine stie, poate va ajuta. Preview Aici puteti vedea o mica prezentare a, acestui filterscript. As aprecia daca ati lasa un like si un comentariu clipului ? https://www.youtube.com/watch?v=AbTk...ature=youtu.be Comenzi /attach -> Pentru a atasa un obiect pe unul dintre cele 9 sloturi. /editattach -> Pentru a edita un obiect atasat. /clearattach -> Pentru a sterge un obiect de pe unul dintre cele 9 sloturi. /saveattach -> Pentru a iti salva progresul [scriptfiles/attach.pwn]. /clearfile -> Pentru a sterge continutul actual al filei attach.pwn( locul unde se salveaza ). Buguri In acest moment nu am putut gasi niciun bug, dar daca gasiti voi ceva puteti sa spuneti mai jos si probabil am sa le rezolv in urmatoarea versiune. Credite Dennis12 - Codding Zeex - ZCMD DOWNLOAD [Protected content] Daca te-am ajutat nu uita sa lasi un +rep acestui topic ? Link catre topicul creeat pe .com, daca vreti sa lasati si acolo parerea ?: [Protected content] App nu m-am chinuit prea mult pe parte de cod, pentru ca e doar un FS, iti faci treaba cu el, si gata.1 point -
1 point
-
1 point
-
pai arata ne omfurnload nu arata server.log1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu stiu ce am scris gresit, fratele meu este alt cont asta, cauta "Filip." si vei gasi cine sunt + cand exista pawno tu cred ca te uitai pe youtube la tutoriale cum sa schimbi o culoare in pawn1 point
-
ai zis " detin experienta inacest domeniu 4 ani" gandeste cand scrii ceva.1 point
-
" Dețin experiență în acest domeniu de aproximativ 4 ani. Da, sunt conștient că nu este o experiență așa de mare, dar, doresc să ajut persoanele care chiar au nevoie." =]]]]]]]]]]] m am pisat pe mn de ras, tu cine mai esti? daca erai de 4 ani macar te cunosteam sau te cunosteau alti1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am inteles acuma, multumesc mult de ajutor. Esti cel mai de treaba. ?1 point
-
Daca erai mai atent la ce am zis referitor la timer, poate intelegeai. ptask este per player, dar e apelat continuu cand jucatorul se conecteaza. timer este la fel ca ptask, dar este apelat doar cand jucatorul face o actiune ce declanseaza acest timer. - - - - - - - - - - - - - - - - - Se pot creea si timere care sa fie executate intr-un anumit timp per player. Pentru astea, avem nevoie de o variabila timer cu parametrul 'MAX_PLAYERS'. new Timer: variabilaTimer[MAX_PLAYERS]; Sa creem timer-ul: timer variabilaTimer[ 1000 ]( playerid ) { SendClientMessage( playerid, -1, "Acest mesaj va fi afisat dupa x secunde dupa apelarea timer-ului." ); return 1; } x - timpul introdus in parametrul 'deelay'. Mai pe scurt, acest timer, este apelat dupa numarul de secunde introdus in parametrul 'deelay' a-l timer-ului. Cum apelam timer-ul creat? YCMD:start( playerid, params[], help ) { defer variabilaTimer[ playerid ]; return 1; } defer - functia care apeleaza timer-ul Cum oprim timer-ul? YCMD:stop( playerid, params[], help ) { stop variabilaTimer[ playerid ]; return 1; } stop - functia care opreste timer-ul1 point
-
@TheSnitzelAdv hmm, y_timers... Pentru a face un timer global, sintaxa e urmatoarea: task name[ delay ]( ) { return 1; } Exemplu: #define oneSecond 1000 task oneSecondTimer[ oneSecond ]( ) { foreach( new x : Player ) { SendClientMessage( x, -1, "Acesta este un timer de 1 secunda, global." ); } return 1; } Pentru timer-ul per player, avem urmatoarea sintaxa: ptask name[ delay ]( playerid ) { return 1; } E la fel ca la timer-ul global, doar ca aici adaugi parametrul playerid si nu mai ai nevoie de foreach pentru a parcurge o categorie de jucatori. Exemplu: ptask playerTimer[ oneSecond ]( playerid ) { if( IsPlayerConnected(playerid) ) { playerVariables[ playerid ][ pSeconds ] ++; } return 1; } Se pot creea si timere care sa fie executate intr-un anumit timp per player. Pentru astea, avem nevoie de o variabila timer cu parametrul 'MAX_PLAYERS'. new Timer: variabilaTimer[MAX_PLAYERS]; Sa creem timer-ul: timer variabilaTimer[ 1000 ]( playerid ) { SendClientMessage( playerid, -1, "Acest mesaj va fi afisat dupa x secunde dupa apelarea timer-ului." ); return 1; } x - timpul introdus in parametrul 'deelay'. Mai pe scurt, acest timer, este apelat dupa numarul de secunde introdus in parametrul 'deelay' a-l timer-ului. Cum apelam timer-ul creat? YCMD:start( playerid, params[], help ) { defer variabilaTimer[ playerid ]; return 1; } defer - functia care apeleaza timer-ul Cum oprim timer-ul? YCMD:stop( playerid, params[], help ) { stop variabilaTimer[ playerid ]; return 1; } stop - functia care opreste timer-ul Ca sa nu avem probleme cu timerele, la OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) o sa le oprim. public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) { stop variabilaTimer[ playerid ]; return 1; } Sper ca ai inteles, daca ai intrebari, nu ezita sa le lasi mai jos. ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tu nici sa conectezi gm cu baza de date nu stii, dar pai sa faci un gamemode.-1 points
-
Țin să îți menționez că 2 ani am experiență în metin2, 1 an în samp, restul în celelalte. Dacă citeai cu exactitate tot ceea ce am menționat, ofer servicii c++, c#, java, pawn, ș.a.m.d. Nu am menționat că întreaga experiență este alocată serviciilor de SAMP.-1 points
-
Intai iti recomand să inveti să folosesti gramatica corect. Deții 4 mesaje scrise în această comunitate, și te crezi zmeu. În fine. @Dani3l., iti multumesc pentru părere, apreciez. ?-1 points
-
Salut. Numele meu este Kepe a.k.a SomeTimes. Numele meu real este Madalin Pop. Ofer servicii în calitate de scripter pentru următoarele platforme: pawn, mysql, php, html, java, c++, c#, lua. Dețin anumite proiecte, care unele au fost lansate, altele nu. Dețin experiență în acest domeniu de aproximativ 4 ani. Da, sunt conștient că nu este o experiență așa de mare, dar, doresc să ajut persoanele care chiar au nevoie. Prețuri Momentan, ofer serviciile menționate unei singure persoane care deține un server care rulează în acest moment. Ofer aceste servicii gratuite pentru că doresc să acumulez anumite recomandări. Proiecte. http://metin2nr.ro/ http://metin2newdays.ro/ http://priority2.ro/ http://worldofpvp.ro/ http://pvmarea.com/ http://s4p.ro/ Contact. Discord: MrBlue#7801 Website propriu: http://sometimesdeveloper.ga/ http://h2p.ro/ - în lucru-1 points
-
Imi poti da cv sa verificam adica de unde e chestia asta ?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
ABOUT LEAKS COMMUNITY
LEAKS.RO is a resource community where aspiring webmasters can share content and receive support for a wide variety of software platforms — no license required.